Honda HR-V chce osloviť ľudí jazdiacich na hatchbackoch a MPV

Honda zverejnila ďalšie fotografie nového kompaktného crossoveru HR-V, ako súčasť príprav uvedenia modelu na európske trhy.

(Zdroj: Honda)

Japonský výrobca očakáva, že až 70 % zákazníkov – potenciálnych kupcov modelu HR-V, budú zákazníci, ktorí presadlajú na HR-V z inej značky. Honda sa snaží prilákať klientov pôvodne jazdiacich na vozidle typu hatchback alebo MPV.

Hondu HR-V výrobca smeruje na mladých slobodných ľudí a malé rodiny zamerané na moderný životný štýl a dizajn.

Medzi hlavné prednosti crossoveru HR-V majú patriť čarovné sedadlá „Magic Seat“ poskytujúce viacero pozícií s cieľom umožniť posádke využiť priestor vozidla čo najefektívnejšie.

Základné sklopenie operadiel sedadiel do jednej roviny s dnom umožňuje systém sklopenia bez potreby samostatného dvíhania sedákov. Vytvorí sa tak ložná plocha s dĺžkou 1.845 mm a objemom 1.026 litrov.

Druhá poloha umožňuje zodvihnúť len samotné sedáky sedadiel smerom k zadným operadlám. Vznikne tak priestor za prednými sedadlami, umožňujúci prenášať predmety vysoké 1.240 mm.

Tretia poloha umožňuje k sklopeným zadným operadlám sklopiť aj operadlo spolujazdca takmer do roviny a vytvoriť tak priestor pre prenos dlhých predmetov (2.445 mm) s využitím polovice šírky vozidla až po strop.

Honda HR-V disponuje základným batožinovým priestorom so základným objemom 453 litrov.

Po príchode na trh, Honda ponúkne nový model s dvoma pohonnými agregátmi. Naftový 1,6-litrový motor i-DTEC má výkon 88 kW (120 k) a jeho benzínová alternatíva 1,5 i-VTEC disponuje výkonom 95 kW (130 k).

Dieselový agregát sa musí uspokojiť s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou. Benzínová pohonná jednotka získa okrem manuálu aj automatickú „bezstupňovú“ prevodovku typu CVT.

Na Európskom trhu sa Honda HR-V objaví v najbližších mesiacoch.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 37 018
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 777
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 007
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 726
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 165
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 013
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 639
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 592
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 352
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 758

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.