SME
Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky

Preberie Alfu Romeo k životu model Giulia s motorom od Ferrari?

Nové video umožňuje pozrieť a vypočuť si ako pracuje nová pohonná jednotka pod kapotou Alfy Romeo Giulia.

(Zdroj: Alfa Romeo)

Cieľom automobilky Alfa Romeo je stať sa globálnou značkou a prvým najočakávanejším modelom je celkom nová Giulia. S jej vzhľadom sme sa zoznámili pred niekoľkými dňami.

Nemôžeme skrývať nadšenie, pretože Alfa opäť po rokoch rozhýbe vody Európskeho "suchého" dizajnu.

Giulia sa vracia ku koreňom značky a vyblednuté meno chce oprášiť koncepciou s pohonom zadnej nápravy a vrcholnou verziou Quadrifoglio Verde. O svoje miesto zabojuje medzi športovými sedanmi triedy, kde kraľujú BMW M3, Mercedes-Benz C63 AMG a v poslednom čase sa úspešne presadzuje aj Lexus IS-F.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

V špičkovej verzii sa Alfa Romeu Giulia bude spoliehať na motor 3.0 V6 z dielní Ferrari. Pohonná jednotka prepĺňaná twin-turbodúchadlom ponúkne výkon 375 kW (510 k) a spolupracuje s manuálnou šesťstupňovou prevodovkou.

Podľa informácií výrobcu, Giulia Quadrifoglio Verde zrýchli z pokoja na 100 km/h za 3,9 sekundy. Automobilu na pretekárskom okruhu pomôžu aktívne aerodynamické prvky.

Načítavam video...

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  2. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  3. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  4. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  5. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  6. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  7. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  8. Pomáhajte čítaním
  9. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  10. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  1. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  4. Pomáhajte čítaním
  5. Duálnu prax v dm nahradilo počas pandémie online vzdelávanie
  6. Chief of Slovak Telekom: We care about the future of Slovakia
  7. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  8. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  9. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  10. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 28 440
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 22 341
  3. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 259
  4. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 12 864
  5. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 536
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 868
  7. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 11 800
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 11 006
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 804
  10. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 9 962
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Vláda si tlieska. Testy však mnohých neodhalili, varujú experti

Falošne zdravých považuje za problém aj minister Krajčí.

Premiér Igor Matovič a minister zdravotníctva Marek Krajčí.
Podcast Dobré Ráno.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Čo vám zabudli povedať o testovaní

Zatlieskali sme si a teraz k faktom.

Peter Tkačenko

Navrhli odvolať rektora STU Fikara, na rokovaní bola polícia

Akademici si odhlasovali koniec Miroslava Fikara.

Rektor Slovenskej technickej univerzity (STU) Miroslav Fikar.

Neprehliadnite tiež

Peugeot sa stal štvrtou najpredávanejšou značkou aj vďaka úspechu novej 208.

Fiat 500e dostal jedny dvere naviac a názov 3+1

Auto je navrhnuté pre dobre zarábajúce mladé rodiny.

Fiat 500 3+1

Bratislavský Volkswagen odštartoval výrobu ďalšej Škody

Ročne vznikne v desiatkach tisíc kusov.

Začiatok výroby Škody Karoq na Slovensku.
Po nastúpení do auta chytáme pri zatváraní dverí vnútornú kľučku. Na jej čistenie nepoužívajte agresívnu chémiu.