V legendách sa prenesieme do medzivojnových čias, kedy niečo znamenalo mať auto alebo vôbec vedieť ho šoférovať.
Slávne Bugatti 35A vyrábala francúzska automobilka Bugatti v rokoch 1925 až 1929. Továreň opustilo celkom 139 kusov a jeden z nich šoféroval aj Jakub Rejlek.
Model 35A mal hmotnosť okolo 750 kilogramov a pod dlhou prednou kapitou burácal radový osemvalec s objemom necelých dvoch litrov.
Na tie časy mal neskutočný výkon okolo 90 konských síl a aBugatti 35A s ním dosahovalo rýchlosť okolo 170 kilometrov za hodinu.
Jazdci na Bugatti 35A vyhrali viac než tisíc pretekov a zaznamenali 47 rekordov medzi automobilmi v priebehu dvoch rokov.
K sláve Bugatti 35A nemalou mierou prispela aj najúspešnejšia česká pretekárka Eliška Junková.
Podľa toho, čo sme videli a zažili, musela mať útlu postavu a neskutočne vycibrený cit pre riadenie auta.