Honda Jazz s čarovnými sedadlami dorazí do Európy na jeseň

Kompaktný automobil je pripravený poskytnúť viac miesta a vyšší komfort cestovania.

(Zdroj: Honda)

Tretia generáciu Hondy Jazz videla verejnosť na tohtoročnom marcovom autosalóne v Ženeve.

Malý hatchback je dlhší o 95mm voči svojmu predchodcovi a bude ťažiť z rázvoru náprav dlhšieho o 30 mm, čo by mohlo znamenať viac miesta pre pasažierov i batožinu.

V štandardnom usporiadaní sedadiel pojme nová Honda Jazz 354 litrov batožiny. Po sklopení operadiel zadných sedadiel je možné priestor zväčšiť až na 1.314 litrov.

Praktickosť vozidla aj naďalej zvyšuje druhý rad sedadiel typu Magic Seats. Ich operadlá je možné jednoducho sklopiť alebo len nadvihnúť sedáky smerom k operadlám a vytvoriť tak vysoký priestor za prednými sedadlami, napríklad pre prevoz bicykla.

Po uvedení na trh bude v Európe model Jazz dostupný s benzínovým motorom 1,3 i-VTEC s výkonom (102 k) a krútiacim momentom 123 Nm. Štandardnom je nová šesťstupňová prevodovka nahrádzajúca pôvodný „päťstupeň“. Alternatívou voči manuálnej klasike je automatické prevodové ústrojenstvo typu CVT.

Podľa slov predstaviteľov automobilky Honda, si nový Jazz polepší aj v oblasti „pohody za volantom“. Automobil bude dostupný v troch stupňoch výbavy, kde by v základnom z nich nemala chýbať klimatizácia a päťpalcový LCD displej multimediálneho systému.

Novinka dorazí na trhy v Európe na jeseň tohoto roka.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 37 018
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 777
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 007
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 726
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 165
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 013
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 639
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 592
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 352
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 758

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.