Informuje o tom DPA. Predaj áut sa v júli citeľne zvýšil. Výborne sa predávajú terénne vozidlá a pick-upy, kým záujem o autá s nízkou spotrebou paliva silno klesol.
Základný závod Volkswagenu (VW), ktorého autá majú na kapote emblém VW, pokračoval v raste predaja svojej produkcie.
Minulý mesiac predal 30.300 áut, o 2,4 % viac než v júli minulého roku. Po dlhom období poklesu išiel wolfsburský závod už tretí mesiac po sebe opačným smerom.
Dcéry VW Audi a Porsche pokračujú vo víťaznom ťažení. Predaj SUV Audi vzrástol o 21 %. Oslabenie záujmu o limuzíny pocítilo BMW. Medziročne sa mu znížil počet predaných áut o 0,2 % na 32.161. Mini, dcéra BMW, klesol odbyt o 10,7 %. Úbytok predaja o 2 % pocítil aj koncern Daimler.
Podľa informácie CNN by sa malo v tomto roku v USA predať vyše 17 miliónov automobilov.