Druhou vlajkovou loďou Lexusu by mohlo byť veľké SUV

Automobilka nechce čakať na novú generáciu modelu RX a tretí rad sedadiel zrejme získa nové luxusné SUV Lexus.

Na vrchole ponuky SUV stojí v súčasnosti model RX.(Zdroj: Lexus)

Sedan Lexus LS je dlhé roky vlajkovou loďou japonskej značky. Prémiová divízia Toyota však pripravuje ďalší top-model, ktorý by mal byť modelu LS rovnocenný.

Generálny riaditeľ automobilky Jeff Bracken pre agentúru Reuters povedal, že značka potrebuje vlajkovú loď a nemusí to byť sedan. K presnejšiemu určeniu vybraného modelu by malo dôjsť na začiatku budúceho roka.

Napriek tomu, že Bracken neprezradil o aký typ vozidla pôjde, najväčšia pravdepodobnosť padá na veľké luxusné SUV. Dôvod je vysoká predajnosť týchto modelov a fakt, že svoje želiezka v ohni budú mať čoskoro aj Bentley, či Lamborghini.

Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa dostupných informácií by tak mohlo ísť aj o model so siedmimi sedadlami. Práve zákazníci v USA si takýto automobil už niekoľko rokov žiadajú. Podľa Brakena automobilka nechce s tretím radom sedadiel čakať na modernizáciu modelového radu RX.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 33 530
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 945
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 216
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 382
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 935
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 931
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 690
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 494
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 289
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 790