Formula 1 zavíta na Slovakia Ring

V rámci exhibičnej jazdy sa po prvýkrát predstaví na slovenskom okruhu aj originálny monopost F1

(Zdroj: Slovakia Ring)

Už o necelé dva týždne (21-23.8) sa na Slovakia Ringu predstaví slovenská a stredoeurópska okruhová špička v rámci podujatia Veľkej ceny Slovenska pretekov automobilov na okruhu.

Organizátori pre divákov pripravili niekoľko ťahákov. Najväčší záujem zrejme vzbudí originálny monopost Formuly 1. Bude ním monopost ToroRossoSTR1 s motorom Cosworth V10 z roku 2006.

Diváci tak zažijú originálny zvuk, ktorým jazdci ohromovali fanúšikov motoršportu ešte pred opätovným príchodom turbo éry do seriálu prestížnych pretekov. Vyše 900-koňový vysokootáčkový desaťvalcový motor dokázal rozbehnúť monopost až na rýchlosť 370 km/h, čím prekonáva aj dnešnú Formulu 1.

Článok pokračuje pod video reklamou

Slovenským divákom sa v kokpite formuly, ktorú na súťažných okruhoch preháňali jazdci Vitantonio Liuzzi a Scott Speed, tentoraz predstaví rakúsky pretekár Ingo Gerstl, bývalý testovací jazdec F1.

Okrem Formuly 1 potešia divákov aj exhibičné jazdy monopostu kategórie GP2 (4 l motor V8), z ktorej vzišli hviezdy ako Nico Rosberg či Lewis Hamilton. Na trati Slovakia Ringu sa ukáže aj náš formulový jazdec Richard Gonda s monopostom Formuly Renault 2.0.

Po Veľkej cene začínajú práce na vylepšení infraštruktúry okruhu pre zisk licencie druhého stupňa. Tá je základným predpokladom na príchod formulových seriálov ako sú BOSS GP, Auto GP alebo preteky historických monopostov F1.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 37 018
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 777
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 007
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 726
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 165
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 013
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 639
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 592
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 352
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 758

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.