Po predstavení športovo ladeného modelu GS-F začiatkom tohto roku, prišla na rad modernizácia “bežného“ Lexusu GS.
Obe vozidlá majú samozrejme množstvo spoločných znakov. Civilnejšia verzia nepôsobí tak agresívne v porovnaní so športovým GS-F, ale tiež dostala rovnako tvarovanú masku chladiča a rovnaké denné LED svetlá.
Zmenou v rámci modernizácie prešli predné aj zadné svetlá, pribudli nové farby karosérie a nové prvky výbavy v interiéri.
Vo vnútri je tak po novom na výber nový drevený dekór. Automobilka tradične ako u väčšiny modelov nezabudla ani na verziu F Sport.
Najzásadnejšia zmena sa však udiala pod kapotou. Do ponuky totiž pribudol turbom prepĺňaný štvorvalec s objemom dva litre s označením 200t.
Ten bol po prvýkrát predstavený v modeli NX a postupne rozšíril paletu motorov aj pre vozidlá Lexus RX, IS a RC.
Agregát dosahujúci maximálny výkon 180 kW a krútiaci moment 350 Nm spolupracuje s osemstupňovou automatickou prevodovkou.
Menšou úpravou prešiel aj doteraz využívaný šesťvalec s objemom 3,5 l. Lexus GS 350 tak po novom dosiahne výkon 233 kW a krútiaci moment 380 Nm.
Na vrchole ponuky ostáva hybridná pohonná jednotka 450h, ktorá modelu GS umožňuje zrýchliť z pokoja na rýchlosť 100 km/h za 5,9 s.