Zástupcovia automobilky Škoda prevezmú 15. septembra, počas autosalónu IAA vo Frankfurte nad Mohanom, prestížne ocenenie za dizajn Best of Best v kategórii "Dizajn exteriéru vozidiel objemových značiek" súťaže Automotive Brand Contest 2015.
Škoda sa musela podeliť s Mazdou
Najvyššie hodnotenie získala Škoda Superb. Po modeloch Škoda Octavia (2013) a Rapid Spaceback (2014) je Superb tretím modelom českej automobilky, ktorý získal ocenenie v tejto medzinárodnej súťaži.
V rovnakej kategórii a rovnakým ocenením porota ohodnotila aj Mazdu CX-3.
V kategórii Exterior Premium Brand si ocenenie domov odnesú Mercedes-AMG GT, Mercedes-Benz CLA Shooting Brake a Land Rover Discovery Sport.
Cenu za najlepší interiér získali Audi s modelom Audi Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro a Volkswagen Passat.
Kompletné výsledky hodnotenia sú dostupné v samostatnom dokumente TU a galéria s možnosťou filtrovania TU.
Porota hodnotí nie len automobily
Iniciátorom a organizátorom súťaže Automotive Brand Contest je nezávislá Rada pre dizajn. Tá patrí medzi popredné svetové kompetenčné centrá pre komunikáciu a transfer vedomostí v oblasti dizajnu.
S jedenástimi rôznymi kategóriami a štyrmi osobitnými kategóriami pokrýva Automotive Brand Contest kompletné spektrum dizajnu, ktoré siaha od samotného dizajnu automobilov prémiových aj veľkosériových značiek, cez stratégie dizajnu a multimediálne prepojenie, až po kampane a eventy.
Nezávislá medzinárodná odborná porota v roku 2015 pozostávala zo šiestich zástupcov médií, dizajnu, komunikácie značiek a vysokých škôl.