SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

Honda plánuje v Európe predávať dvestotisíc áut ročne

K nárastu predajnosti má Honde dopomôcť omladená ponuka vozidiel. V najbližších dvoch rokoch uvedie na európsky trh ešte model NSX a novú generáciu Hondy Civic.

Honda NSXHonda NSX (Zdroj: Tomáš Kelement)

Honda na nedávnej tlačovej konferencii oznámila ambiciózny cieľ. V Európe chce zvýšiť objem ročného predaja automobilov na 200-tisíc kusov.

Spolieha sa hlavne na omladenie ponuky automobilov. V roku 2015 uviedla na trh novú Hondu Hr-V, Jazz, športový Civic Type R a modernizované modely CR-V a Civic.

„Veríme, že táto ponuka uspokojí a poteší našich zákazníkov“, povedal Philip Ross, viceprezident Honda Motor Europe.

V budúcom roku príde výrobca po štvrťstoročí so sériovou výrobou modelu NSX. Zadnú nápravu jeho druhej generácie poháňa v strede umiestnený šesťvalec. Medzi ním a deväťstupňovou prevodovkou sa nachádza jeden z trojice elektromotorov. Ostatné dva slúžia na pohon prednej nápravy. Celkový systémový výkon dosahuje úroveň 410 kW.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Philip Ross zároveň potvrdil príchod Civicu desiatej generácie na európsky trh v roku 2017. Výroba päťdverových variantov bude prebiehať v anglickom meste Swindon. Z toho dôvodu v ňom Honda investovala 270-miliónov eur.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  2. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  3. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 497
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 564
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 8 972
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 819
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 717
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 6 771
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 542
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 426
  9. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 303
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 985
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu