SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Športovú "rodinu" AMG doplnil Mercedes GLE 450 AMG 4Matic

Model GLE 450 AMG 4Matic disponuje benzínovým šesťvalcom so zdvihovým objemom tri litre. Z pokoja na stovku zrýchli za 5,7 sekundy.

Tretím zástupcom najnovšej rady športových vozidiel AMG sa po modeloch GLE 450 AMG Coupé a C 450 AMG Sport stal Mercedes GLE 450 AMG 4Matic.

Už samotný názov dáva tušiť, že všetky tri autá využívajú rovnakú pohoonnú jednotku - trojlitrový benzínový šesťvalec s dvoma turbodúchadlami. Motor pod kapotou modelu GLE 450 AMG 4Matic dosahuje výkon 270 kW a krútiaci moment 520 Nm pri 2000 až 4200 ot./min. Hnacia sila je prenášaná deväťstupňovou automatickou prevodovkou na prednú a zadnú nápravu v pomere 40:60. Výsledkom by mala byť vyššia dynamika a lepšia trakcia pri zrýchľovaní.

Dizajn nového SUV bol tvorený s dôrazom na dynamiku. Výfukový systém ukončujú dve chrómované koncovky. Športový výzor umocňujú 20-palcové päťlúčové disky v čierno-striebornom prevedení. Na vyžiadanie sú pripravené aj 21-palcové disky. V interiéri zaujme športový volant „zaodetý“ do nappa kože a hliníkové ozdobné prvky či pedále z ušľachtilej ocele.

Po technickej stránke je GLE 450 AMG 4Matic prispôsobený na športovú jazdu. Už v štandardnej výbave disponuje vzduchovým pružením Aimatic. Adaptívny systém tlmenia (ADS+) umožňuje plynulú zmenu správania podvozka na základe jazdnej situácie a zvoleného režimu jazdy. Výšku vozidla v jazdných programoch Sport a Sport Plus je možné znížiť o 15 milimetrov. Okrem toho sú na výber ďalšie tri režimy – Individual, Comfort a Slippery.

Výrobca udáva kombinovanú spotrebu 8,6 l/100 km a zrýchlenie na stovku za 5,7 sekundy. Maximálna rýchlosť je obmedzená na 250 km/h.

V štandardnej výbave nechýbajú elektricky nastaviteľné predné sedadlá, systém monitorujúci tlak v pneumatikách, či balíček jazdných a bezpečnostných asistentov. Za príplatok je možné vozidlo vybaviť audio systémom Bang & Olufsen BeoSound či LED svetlometmi.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  2. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  8. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  9. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  10. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 667
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 28 116
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 487
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 105
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 917
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 294
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 484
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 569
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 285
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 995
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ako prvý dostal vakcínu proti covidu profesor Krčméry.
Dobré ráno

Dobré ráno: Kotleba je navždy vodca, fašisti sa hádajú

Prečo nastal rozkol v ĽSNS.

NADÁCIA ZASTAVME KORUPCIU

Holý o výnimke nehovoril pravdu, papalášizmus dokazuje úspešný vedec

Pracuje v Anglicku, žiadosť mu zamietli.

Podpredseda vlády pre legislatívu a strategické plánovanie Štefan Holý (Sme rodina)
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Kotlebovci sa bijú o peniaze

Milióny od štátu už zamávali aj inou čeliadkou.

Peter Tkačenko

Neprehliadnite tiež

Koľko elektromobilov sa za rok predalo na Slovensku?

Napriek korone sa ich predal rekordný počet

Nabíjanie na 50 kW stojane trvá hodinu.
Dacia Sandero a Sandero Stepway.
Volkswagen Polo Harlekin
Subaru Legacy Wagon