Bratislava 5.februára (TASR) - Celosvetový predaj automobilov aliancie Renault-Nissan sa v roku 2002 zvýšil o 2,9 % na 5,139 milióna vozidiel. Informoval o tom Branislav Cehlárik z s. r. o. Renault Slovensko.
V rámci aliancie sa predalo 2,735 milióna áut značky Nissan a 2,404 milióna automobilov francúzskeho Renaultu. V Európe sa objem predaja aliancie ustálil za uplynulý rok na 2,301 milióna kusov.
Renault a Nissan v súčasnosti disponujú spoločnými obchodnými štruktúrami vo Francúzsku, Veľkej Británii, Španielsku, Taliansku, Švajčiarsku, Holandsku a Nemecku. Cieľom spoločného postupu oboch značiek je optimalizácia predaja a služieb, samotný predaj však obe značky zatiaľ stále realizujú v oddelených predajných miestach.