Benzíny a nafta naďalej zlacňovali

Ceny benzínov a nafty pokračovali v poklese aj v minulom týždni. Bez zmeny zostali iba ceny LPG.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - SITA)

Ceny benzínov a nafty pokračovali v poklese aj v minulom týždni. Najpredávanejší 95-oktánový benzín podľa údajov Štatistického úradu SR stál v 43. týždni v priemere 1,205 eura za liter, čo znamenalo medzitýždenný pokles o 0,017 eura, resp. 1,39 % za liter. Tento benzín pritom naposledy zdražoval ešte v polovici júla.

Klesali aj ceny 98-oktánového benzínu, ktorý sa v sledovanom období predával v priemere za 1,394 eura za liter. Oproti predchádzajúcemu týždňu tak zlacnel o 0,007 eura za liter, alebo o 0,5 %.

Článok pokračuje pod video reklamou

Cena motorovej nafty sa v priemere znížila o 0,012 eura za liter, teda o 1,11 % oproti 42. týždňu. Liter nafty sa tak na pumpách predával za 1,067 eura. Bez zmeny zostali iba ceny LPG, a to na úrovni 0,590 eur za liter.

Priemerná cena 95-oktánového benzínu v poslednom týždni minulého roka dosiahla hodnotu 1,335 eura za liter, 98-oktánový benzín sa predával po 1,516 eura za liter, cena nafty bola na úrovni 1,229 eura za liter a LPG stálo 0,699 eura za liter. V závere roka 2013 zaplatili motoristi za 95-oktánový benzín v priemere 1,447 eura za liter a 98-oktánový benzín sa predával po 1,614 eura za liter. Naftu sme si mohli kúpiť za 1,370 eura za liter a LPG stálo 0,718 eura za liter.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 954
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 777
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 012
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 707
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 158
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 012
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 639
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 586
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 351
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 759

Téma: Ropa


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.