Rovnako ako ostatné modely Porsche s označením GTS, aj Macan je v tejto verzii športovejší. Prepracovaný podvozok, 20 koní navyše v porovnaní s Macan S a silnejšie brzdy charakterizujú tento nový prírastok Porsche do rodiny modelov SUV. Základná cena pre nemecký trh je 73 400 eur.
S výkonom 265 kW a maximálnym krútiacim momentom 500 Nm môžeme Macan GTS výkonnostne zaradiť medzi modely Macan S a Macan Turbo. Rovnako ako u základného modelu S, aj GTS poháňa trojlitrový šesťvalec s dvoma turbodúchadlami. Keď sa k tomu pridá sedemrýchlostná dvojspojková prevodovka PDK (Porsche Doppelkupplung) a pohon všetkých kolies PTM (Porsche Traction Managment) s variabilne delenou hnacou silou medzi prednú a zadnú nápravu, z nového GTS dostaneme zrýchlenie z nuly na stovku za 5,2 s.
Tento čas je možné ešte o dve desatiny posunúť smerom nadol v prípade priplatenia si za balíček Sport Chrono. Maximálna rýchlosť je stanovená na 256 km/h. Kombinovanú spotrebu udáva výrobca na úrovni 9,2 – 8,8 l/100 km.
Dynamiku vozidla zlepšuje športovo naladený podvozok, ktorý je znížený o 15 milimetrov, ale aj čierne 20-palcové kolesá v dizajne RS Spyder. Navonok sa GTS vyznačuje čiernym sfarbením vybraných prvkov, s lesklou povrchovou úpravou v hornej časti karosérie a s matnou v spodnej. K dispozícii sú za príplatok aj LED svetlomety.
V interiéri nemôžu chýbať kožené športovo tvarované sedadlá so stredovou časťou z Alcantary. Po prvýkrát vo vozidlách SUV od Porsche nájdeme aj vynovený komunikačný systém automobilky Porsche Communication Management. Spolu s modulom Connect Plus, ktorý je dostupný pri vyššej výbave, multidotykový displej ponúka on-line navigáciu s najaktuálnejšími dopravnými informáciami a integráciu so smartfónmi prostredníctvom Apple CarPlay.
Športový charakter Porsche Macan GTS otestujeme už onedlho aj my. O prvé zážitky z jazdy sa s vami samozrejme podelíme.