Hyundai spraví z Genesisu samostatnú luxusnú značku

Kórejci pripravujú novú konkurenciu v segmente luxusných automobilov. Do roku 2020 ponúkne nová značka šesť modelov.

(Zdroj: Hyundai Genesis)

Čoraz viac automobiliek má svoju samostatnú značku, prípadne špeciálne označenie pre luxusne sa tváriace vozidlá.

Toyota má Lexus, Citroen nedávno osamostatnil značku DS, Renault používa pre vozidlá s luxusnejšou výbavou označenie Initiale Paris a Ford názov Vignale. Niečo podobné doteraz chýbalo automobilke Hyundai.

Názov si požičia z modelu Genesis

Za vlajkovú loď juhokórejského výrobcu môžeme považovať model Genesis. Spája v sebe luxus a technológie, ktoré budeme len ťažko hľadať medzi ostatnými vozidlami Hyundai.

Článok pokračuje pod video reklamou

Zrejme z tohto dôvodu sa vedenie automobilky rozhodlo pomenovať novovzniknutú samostatnú značku práve menom Genesis. Už pri uvedení najnovšej generácie Genesisu bolo jasné, že Hyundaiu ide o demonštráciu sily a ukážku svojich schopností. Pripravoval si tým pôdu pre vznik novej značky.

Predaj bol v prípade Genesisu až na druhom mieste. Napríklad v Európe sa nová generácia predáva len v obmedzenom počte a vybranej skupine zákazníkov, ale zato v jedinom a zároveň luxusnom stupni výbavy.

Pripraví šesť modelov do roku 2020

Nová značka Genesis odštartuje svoju existenciu ponukou dvoch sedanov v závere tohto roka. Do roku 2020 sa rozšíri na celkovo šesť modelov, vrátane dvoch vozidiel, spadajúcich do kategórie SUV.

Zvyšok ponuky bude tvoriť luxusný sedan a športové kupé. Nová značka vstupuje zatiaľ na trhy Ázie, Severnej Ameriky a Stredného východu s plánom neskoršieho expandovania do Európy po uvedení kompletného modelového radu vozidiel. Genesis sa má podľa súčasných plánov stať konkurenciou pre BMW, či Mercedes.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 17 097
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 16 364
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 985
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 596
  5. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 7 522
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 364
  7. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 5 944
  8. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 5 321
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 3 532
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 3 036

Hlavné správy zo Sme.sk

ROZHOVOR S DAVIDOM ENGELSOM - FÓRUM

Belgický historik: Čaká nás čo Rimanov v prvom storočí pred Kristom

K vláde majú prísť autoritárske režimy.

Dnes píše Elena Eleková

Aké to je hanbiť sa, že som lekárka

Hoci to svedčí o empatii, môže to nakoniec viesť k prianiu odísť zo systému.

Neprehliadnite tiež

Z Volva Citroen, z Lady Honda. Päť áut, ktoré mali vzniknúť pod inou značkou

Dôvodom bola inšpirácia aj zrecyklovanie starších projektov.