Koncept Dodge Challenger GT AWD dostal pohon 4x4 a príťažlivý zovňajšok

Vďaka balíku vylepšení Scat Pack 3 je možné z motora dostať o 75 koní viac. Séria úprav pochádza z dielne divízie Mopar.

(Zdroj: FCA)

Medzi najväčšie lákadlá na tohtoročnej tuningovej výstave SEMA v Las Vegas musíme určite zaradiť aj upravený Dodge Challenger. Ten prešiel viacerými zmenami a dostal prívlastok GT AWD. Séria vylepšení pochádza z dielne divízie Mopar, oficiálneho úpravcu vozidiel koncernu FCA Fiat-Chrysler. Výsledkom je koncept s príťažlivým zovňajškom, vyšším výkonom a pohonom všetkých kolies.

Sila z 5,7-litrového Hemi osemvalca je prenášaná osemstupňovou automatickou prevodovkou na všetky štyri kolesá. To je asi najvýraznejšia novinka prevzatá z modelu Charger. Vďaka balíku vylepšení Scat Pack 3 je možné z motora dostať o 75 koní viac, prepracovaný agregát by tak mal dosahovať maximálny výkon približne 330 kW a krútiaci moment 618 Nm.

Presné čísla však v tomto prípade neboli uvedené. Čo vieme je, že úpravou prešli hlavy valcov motora, katalyzátory a výfukové potrubie. Jazdné vlastnosti by malo tiež zlepšiť znížené zavesenie, zosilnený podvozok aj brzdy.

Navonok nás zaujal robustný bodykit, ktorý sa nevyhol niekoľkým aerodynamickým zásahom. Príťažlivý vzhľad umocňuje šedo-čierna farebná kombinácia s oranžovými pásmi, ktoré sa tiahnu cez celú dĺžku vozidla a zvýrazňujú aj bočné zrkadlá.

Nové sú štyri koncovky výfuku v čiernom odtieni Satin Black, v rovnakej farbe vidíme aj veko palivovej nádrže ozdobené grafikou Mopar. Koncept dostal do vienka mohutné päťlúčové 20-palcové kolesá. Interiér GT AWD odráža farebnú schému zovňajšku. Dominuje mu kontrastné oranžové prešívanie na kožených sedadlách, manžete radiacej páky, venci volantu a ďalších častiach.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  2. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  2. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  3. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  4. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  5. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  6. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  7. Svadba v kraji lietajúceho mnícha Cypriána
  8. Vecný dar pre Detské kardiocentrum v Bratislave
  9. VZN o hazarde sa dá zachrániť
  10. Prieskum: Ako si Slováci požičiavajú? Hlavne rýchlo
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 10 437
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 360
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 8 360
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 7 000
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 6 972
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 109
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 008
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 3 542
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 900
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 561

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Rezník z TASR by bol v RTVS pre poslancov schodnejší než Mika

Bývalá šéfka Markízy Zuzana Ťapáková sa po kauze Evka ako kandidátka na riaditeľku RTVS už nespomína.

KULTÚRA

Tajná služba si objednala vraždu. Na film Únos bolo treba odvahu

Politické trilery u nás nevznikajú.

ŠPORT

Spieva si Marleyho, dá si pivo. Ako Sagan trénoval v horách

Sagan sa pripravoval inak ako súperi.

TECH

Akadémia vied má päť slabých ústavov, dva špičkové

Päť ústavov nestojí na pevných základoch.

Neprehliadnite tiež

Výroba áut v Rusku v januári stúpla medziročne o viac ako 60 %

V minulom roku celková výroba medziročne klesla.

Prieskum spoľahlivosti J.D. Power: Kórejci sa zlepšujú, Fiat prepadol

Najlepšie sa umiestnil koncern Toyota, získal až 10 z 18 ocenení v jednotlivých segmentoch.

Zákazníkov Octavie čaká skúška vernosti (prvá jazda)

Primárny model Škodovky je po modernizácii pokojnejší a so širšou ponukou elektronických asistentov. S adaptívnymi tlmičmi je v komfortom režime skutočne pohodlná.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop