Honda ukázala verziu Civic kupé, zachoval si vzhľad konceptu

Kupé zdieľa so sedanom rovnaké motory. Oproti predchodcovi narástlo, čo sa má pozitívne odraziť na vnútornom priestore.

(Zdroj: Honda)

Najnovším prírastkom desiatej generácie Hondy Civic sa stala verzia kupé. Automobilka ju oficiálne predstavila na autosalóne v Los Angeles. Novinka svojím vzhľadom pomerne presne nadväzuje na nedávno predstavený koncept kupé.

V porovnaní so sedanom sa v prednej časti udiali len minimálne zmeny. Od A stĺpika dozadu sa jedná o odlišné auto. Zmeny, samozrejme, v prvom rade vychádzajú z rozdielneho typu karosérie. Strecha kupé sa zvažuje už od úrovne predných sedadiel. K športovému vzhľadu prispieva aj zadný spojler.

Celkovo je kupé kratšie takmer o 14 cm, výrobca na dĺžke ušetril najmä skrátením zadného previsu. Oproti rovnakej verzii minulej generácie však narástol, čo sa má podľa Hondy pozitívne prejaviť v oblasti vnútorného priestoru.

Pohon nového Civicu kupé nie je žiadnym prekvapením. Postará sa oň štvorvalec s objemom 2,0 l. Vozidlu poskytne výkon 116 kW (6000 ot/min) a maximálny krútiaci moment 187 Nm pri 4200 otáčkach. Vo väčšine prípadov spolupracuje s CVT prevodovkou, ale v najnižšom stupni výbavy ho konštruktéri spojili so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou.

V ponuke nebude chýbať ani 1,5 litrový, turbom prepĺňaný motor s výkonom 128 kW (5500 ot/min). Vďaka turbu je maximálny krútiaci moment 222 Nm dostupný v širokom pásme otáčok 1800-5500 ot/min. Začiatok predaja je naplánovaný na marec 2016.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  4. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 37 063
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 776
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 002
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 727
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 165
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 011
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 635
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 592
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 352
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 757

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.