SME

Modernizovaný Mercedes SL sa v zákrute menej nakloní

Faceliftovaná novinka príde na trh v apríli 2016 s upraveným dizajnom a výkonnejšími motormi.

(Zdroj: Mercedes-Benz)

Automobilka Mercedes-Benz modernizovala stále atraktívnu triedu SL. Po vizuálnej stránke ide o drobné kozmetické zmeny ako napríklad novú prednú masku vrátane pozmenenej mriežky chladiča, upravených LED svetlometov, či redizajnovaného nárazníka.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mercedes rozšíril ponuku lakov karosérie o dva laky: sivý Designo Grey a modrý Magno Brilliant Blue. Kapota získala dva výlisky zvýrazňujúce „svaly“ novej triedy SL a za prednými kolesami sa objavili výrazné ozdobné otvory vetrania.

Podvozok modernizovaných vozidiel môže byť za príplatok vybavený systémom Active Body Control, ktorý redukuje nakláňanie karosérie a umožňuje vodičovi zvoliť jeden z piatich režimov. Pri vysokých rýchlostiach je svetlá výška znížená a naopak pri prechádzaní cez nerovnosti môže byť podvozok vozidla zodvihnutý vyššie. Štandardom však ostáva podvozok s oceľovými pružinami.

SkryťVypnúť reklamu

Mercedes vybavil modernizovaný model SL aj sadou najnovších elektronických asistentov vrátane adaptívneho tempomatu, systému na udržanie vozidla v jazdnom pruhu a multimediálnym systémom s možnosťou pripojenia smartfónov s OS Android aj iOS.

Konštruktéri upravili aj pohonné jednotky a mnohé disponujú vyšším výkonom aj masívnejším krútiacim momentom. Agregáty spolupracujú s deväťstupňovou automatickou prevodovkou 9G-Tronic. Športové modely AMG využijú služby sedemstupňovej prevodovky AMG Speedshift MCT.

SL 400

SL 500

SL 63

SL 65

Počet valcov a usporiadanie

6/V

8/V

8/V

12/V

Zdvihový objem v cm3

2996

4663

5461

5980

Max. výkon (kW/k pri ot.)

270 (367)
pri 5500-6000

335 (455)
pri 5250

430 (585)
pri 5500

463 (630)
pri 5500

Max. krútiaci moment (Nm pri ot.)

500
pri 1800-4500

700
pri 1800-3500

900
pri 2250-3750

1000
pri 2300-4300

Kombinované spotreba (l/100 km)

7,7

9,0

9,8

11,9

Zrýchlenie 0-100 km/h (s)

4,9

4,3

4,1

4,0

Max. rýchlosť (km/h)

250

250

250

250

Automobilka plánuje spustiť výrobu v priebehu januára budúceho roka. Prví zákazníci sa vo svojich vozidlách prevezú v apríli 2016.

Načítavam video...
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  2. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  3. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  4. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  5. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  6. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  8. Na Marka oharka do jarka
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 38 281
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 803
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 429
  4. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 8 252
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 6 674
  6. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 5 439
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 594
  8. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 4 520
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Ján Karas: Rovnosť, ktorá sa ešte nenarodila: Neviditeľné korene spravodlivosti na Medzinárodný deň Rómov
  2. Rastislav Šenkirik: SMER - pohlavné preukazy
  3. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu
  4. Ivan Mlynár: Riaditeľ SHMÚ nezabezpečil počasie podľa predstáv Tarabu, tak dostal padáka, alebo, keď lži smrdia aj z displeja počítača.
  5. Anna Miľanová: Rozmáha sa nám tu štátny vandalizmus... Vždy je možné byť dobrý, myslím si...
  6. Vladimír Krátky: Šimečka dláždi Matovičovi cestu do parlamentu .
  7. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  8. Rudolfa Vallová: Trumpova šoková terapia
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 103 916
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 464
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 78 457
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 786
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 008
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 625
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 962
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 738
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
SkryťZatvoriť reklamu