Jeden z dvoch motorov Jaguaru XE môže roztočiť aj všetky štyri kolesá

Automobilka do modelu XE pridáva inteligentný pohon 4x4, rozširuje ponuku elektronických systémov a zväčšuje dotykovú obrazovku.

(Zdroj: Jaguar)

S pohonom všetkých štyroch kolies počítal Jaguar už od začiatku vývoja modelu XE. V budúcom roku sa zákazníci dočkajú oboch poháňaných náprav v kombinácii s dvoma vybranými motormi a výhradne s automatickou prevodovkou s ôsmimi stupňami.

Pohon všetkých štyroch kolies kontroluje systém Intelligent Driveline Dynamics, ktorý bude dostupný spolu s prepĺňaným naftovým štvorvalcom ponúkajúcim výkon 132 kW (179 k) a krútiaci moment 430 Nm. Automobil môže dosiahnuť maximálnu rýchlosť 225 km/h a zrýchlenie 0 – 100 km/h uskutoční za 7,9 sekundy.

Výkonnejším v ponuke sa stane kompresorom prepĺňaný benzínový šesťvalec so zdvihovým objemom 2.995 cm3 a výkonom 250 kW (340 k). Pohonná jednotka disponuje maximálnym krútiacim momentom 450 Nm.

Systém pohonu všetkých štyroch kolies primárne poháňa kolesá zadnej nápravy. Predné kolesá sú pripojené mokrou lamelovou spojkou v priebehu 165 ms len v prípade potreby.

Automobilka Jaguar v rámci modernizácie modelu XE ponúkne okrem pohonu 4x4 aj rozšírenú ponuku elektronických asistenčných systémov, vrátane adaptívneho tempomatu alebo asistenta pre kontrolu v jazdnom pruhu.

Fanúšikovia výkonného audiosystému si prídu na svoje prostredníctvom dvoch riešení. Výkonnejšie z nich ponúkne 825 W hudobného výkonu. Nový multimediálny systém s 10,2 palcovou obrazovkou nahradí staršie - menej atraktívne riešenie.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 954
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 777
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 012
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 707
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 158
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 012
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 639
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 586
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 351
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 759

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.