Jeden z dvoch motorov Jaguaru XE môže roztočiť aj všetky štyri kolesá

Automobilka do modelu XE pridáva inteligentný pohon 4x4, rozširuje ponuku elektronických systémov a zväčšuje dotykovú obrazovku.

(Zdroj: Jaguar)

S pohonom všetkých štyroch kolies počítal Jaguar už od začiatku vývoja modelu XE. V budúcom roku sa zákazníci dočkajú oboch poháňaných náprav v kombinácii s dvoma vybranými motormi a výhradne s automatickou prevodovkou s ôsmimi stupňami.

Pohon všetkých štyroch kolies kontroluje systém Intelligent Driveline Dynamics, ktorý bude dostupný spolu s prepĺňaným naftovým štvorvalcom ponúkajúcim výkon 132 kW (179 k) a krútiaci moment 430 Nm. Automobil môže dosiahnuť maximálnu rýchlosť 225 km/h a zrýchlenie 0 – 100 km/h uskutoční za 7,9 sekundy.

Výkonnejším v ponuke sa stane kompresorom prepĺňaný benzínový šesťvalec so zdvihovým objemom 2.995 cm3 a výkonom 250 kW (340 k). Pohonná jednotka disponuje maximálnym krútiacim momentom 450 Nm.

Systém pohonu všetkých štyroch kolies primárne poháňa kolesá zadnej nápravy. Predné kolesá sú pripojené mokrou lamelovou spojkou v priebehu 165 ms len v prípade potreby.

Automobilka Jaguar v rámci modernizácie modelu XE ponúkne okrem pohonu 4x4 aj rozšírenú ponuku elektronických asistenčných systémov, vrátane adaptívneho tempomatu alebo asistenta pre kontrolu v jazdnom pruhu.

Fanúšikovia výkonného audiosystému si prídu na svoje prostredníctvom dvoch riešení. Výkonnejšie z nich ponúkne 825 W hudobného výkonu. Nový multimediálny systém s 10,2 palcovou obrazovkou nahradí staršie - menej atraktívne riešenie.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  7. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  10. Jarné prázdniny pri mori?
  1. 10 faktov o ovocí a zelenine, ktoré musíte vedieť!
  2. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  3. Montážne konferencie - Novinky aj vzdelávanie o suchej výstavbe
  4. Profesijný rast študentov médií sa začína už počas vysokej školy
  5. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  6. Medzinárodná súťaž FIRST LEGO League na Fakulte informatiky PEVŠ
  7. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  8. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  9. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 9 558
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 8 112
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 386
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 456
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 390
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 871
  7. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 583
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 440
  9. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 4 437
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 858

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

SaS sa približuje k antisystémovému voličovi, odchodom Mihála stráca výhodu

Z mnohých výrazných osobností, ktoré boli v strane od jej vzniku v roku 2009, v nej dnes zostávajú už len niekoľkí.

EKONOMIKA

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, Cargo neuspelo

Štátny prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo.

KOMENTÁRE

Aby nás z čara prieskumov nevytrhol ľud v uliciach

Kaliňák je stále ministrom, Bašternák na slobode.

SVET

Keď už sa dostanete do štádia hladomoru, je príliš neskoro

OSN po šiestich rokoch znovu vyhlásila hladomor.

Neprehliadnite tiež

Nie v každej hmle treba zapnúť hmlovky

Predné a zadné hmlové svetlá plnia rôzne funkice. Treba nad nimi premýšľať osobitne a nezapínať jedny naraz s druhými.

Zamestnanci pracujúci v Googli na roboaute: odišli sme, lebo nám platili príliš veľa

Ľudia z projektu Waymo si nechali vyplatiť obrovské prémie a prešli ku konkurencii.

Praha analyzovala dopravu v meste, určila kritické miesta

Až 60 percent ľudí by dokázalo prísť do centra na bicykli za 30 minút, boja sa terénu aj krádeží.

Nemecko trvá na zachovaní nezávislosti Opelu od PSA Group do roku 2020

Vedenie Peugeot-Citroen sa stretlo s odborármi Opelu


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop