Neuveriteľných 70 percent zo všetkých vyrobených Porsche stále jazdí

Veľký počet stále jazdiacich veteránov je dôvod, pre ktorý automobilka rozširuje starostlivosť o skôr vyrobené vozidlá.

(Zdroj: Porsche)

Vozidlá značky Porsche sú nepochybne výnimočné a nič na tom neuberá ani čas, ktorý uplynul od výroby konkrétneho vozidla. Práve naopak, čas na výnimočnosti väčšine automobilov tejto značky len pridáva.

Podľa odhadov výrobcu až neuveriteľných 70 percent zo všetkých v histórii vyprodukovaných vozidiel Porsche, stále brázdi po cestách sveta.

Aj to je dôvod, prečo sa automobilke oplatí investovať do starostlivosti o zákazníkov so staršími autami. Autá staršie ako desať rokov má na starosti divízia Porsche Classic. Tá napríklad vyvíja nové náhradné diely z moderných materiálov pre veterány. Ich dizajn, farba a ďalšie detaily sú však verné pôvodnému originálu do posledného detailu.

Článok pokračuje pod video reklamou

Prečítajte si tiež:Porsche prepracovalo palubnú dosku z roku 1969

Ďalším krokom smerom k zákazníkom, vlastniacim skôr vyrobené vozidlá Porsche je otvorenie prvej prevádzky Porsche Classic Centre, exkluzívne sa venujúcej starším modelom v holandskej provincii Gelderland.

Majitelia tu môžu nájsť pod jednou strechou servis, náhradné diely a predaj, týkajúci sa výhradne automobilov Porsche Classic. Postupne plánuje automobilka postaviť novú silnú sieť takýchto centier.

V súčasnosti funguje v rámci Porsche 24 "bežných" dílerov, ktorí majú zároveň aj certifikát Porsche Classic Partner. Asi nikoho neprekvapí, že desať z nich sa nachádza v Nemecku. Pre nás najbližší díler Porsche s certifikátom Porsche Classic Partner sa nachádza v hlavnom meste Maďarska.

Všetky servisné miesta majú špeciálne vyškolených zamestnancov a špeciálne vybavenie pre prácu so staršími modelmi.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 17 097
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 16 364
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 985
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 596
  5. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 7 522
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 364
  7. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 5 944
  8. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 5 321
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 3 532
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 3 036

Hlavné správy zo Sme.sk

ROZHOVOR S DAVIDOM ENGELSOM - FÓRUM

Belgický historik: Čaká nás čo Rimanov v prvom storočí pred Kristom

K vláde majú prísť autoritárske režimy.

Dnes píše Elena Eleková

Aké to je hanbiť sa, že som lekárka

Hoci to svedčí o empatii, môže to nakoniec viesť k prianiu odísť zo systému.

Neprehliadnite tiež

Z Volva Citroen, z Lady Honda. Päť áut, ktoré mali vzniknúť pod inou značkou

Dôvodom bola inšpirácia aj zrecyklovanie starších projektov.