Neuveriteľných 70 percent zo všetkých vyrobených Porsche stále jazdí

Veľký počet stále jazdiacich veteránov je dôvod, pre ktorý automobilka rozširuje starostlivosť o skôr vyrobené vozidlá.

(Zdroj: Porsche)

Vozidlá značky Porsche sú nepochybne výnimočné a nič na tom neuberá ani čas, ktorý uplynul od výroby konkrétneho vozidla. Práve naopak, čas na výnimočnosti väčšine automobilov tejto značky len pridáva.

Podľa odhadov výrobcu až neuveriteľných 70 percent zo všetkých v histórii vyprodukovaných vozidiel Porsche, stále brázdi po cestách sveta.

Aj to je dôvod, prečo sa automobilke oplatí investovať do starostlivosti o zákazníkov so staršími autami. Autá staršie ako desať rokov má na starosti divízia Porsche Classic. Tá napríklad vyvíja nové náhradné diely z moderných materiálov pre veterány. Ich dizajn, farba a ďalšie detaily sú však verné pôvodnému originálu do posledného detailu.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež:Porsche prepracovalo palubnú dosku z roku 1969

Ďalším krokom smerom k zákazníkom, vlastniacim skôr vyrobené vozidlá Porsche je otvorenie prvej prevádzky Porsche Classic Centre, exkluzívne sa venujúcej starším modelom v holandskej provincii Gelderland.

Majitelia tu môžu nájsť pod jednou strechou servis, náhradné diely a predaj, týkajúci sa výhradne automobilov Porsche Classic. Postupne plánuje automobilka postaviť novú silnú sieť takýchto centier.

V súčasnosti funguje v rámci Porsche 24 "bežných" dílerov, ktorí majú zároveň aj certifikát Porsche Classic Partner. Asi nikoho neprekvapí, že desať z nich sa nachádza v Nemecku. Pre nás najbližší díler Porsche s certifikátom Porsche Classic Partner sa nachádza v hlavnom meste Maďarska.

Všetky servisné miesta majú špeciálne vyškolených zamestnancov a špeciálne vybavenie pre prácu so staršími modelmi.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Vyberte si dovolenku na Silvestra už teraz
  2. Tipy na rodinné výlety autom po Slovensku
  3. Recept na príjemné ráno od „majstra rozkoší“ Daniela Nekonečného
  4. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  5. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť
  6. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  7. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  8. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  9. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  10. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  1. Equadiff 2017 – svetová konferencia o diferenciálnych rovniciach
  2. Priemerné ceny bytov v júni boli vyššie ako pred rokom
  3. Problémy s počatím? Čo vás čaká na ceste za dvomi čiarkami
  4. Vyberte si dovolenku na Silvestra už teraz
  5. Tipy na rodinné výlety autom po Slovensku
  6. Modesta Real Estate sprostredkovala pre Emil Frey halu v P3
  7. Recept na príjemné ráno od „majstra rozkoší“ Daniela Nekonečného
  8. K-Classic – značka, ktorá pomáha!
  9. Pred 25 rokmi musela byť jazdenka zo západu
  10. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty
  1. Odteraz pri volaniach už nemusíte rátať minúty 10 548
  2. Ako pracujú horskí záchranári? Tieto veci by ste nemali podceniť 4 753
  3. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 4 378
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 4 107
  5. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 3 830
  6. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 2 661
  7. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 2 628
  8. Tipy na rodinné výlety autom po Slovensku 2 586
  9. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 2 176
  10. Nenaleťte pochybným predajcom jazdeniek 2 103

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Ľutujem, že som vám zabil brata

Aké ponaučenia sa dajú odniesť zo straty blízkeho?

KOŠICE KORZÁR

Vodárne predali pozemky developerovi. Ich šéf tam kúpil 24 bytov

Hreha: Byty sú moja súkromná vec.

KOMENTÁRE

Inakosť nie je liberálny výmysel

Vďaka vedeckému poznaniu sa o ľudskej rôznorodosti dozvedáme stále viac.

Neprehliadnite tiež

Rolls-Royce predstavil nový Phantom, najtichšie auto na svete

Ôsma generácia vlajkovej lode je tichšia, silnejšia, pohodlnejšia a drahšia. Palubná doska je vyrobená zo skla.

O Ford B-Max nie je záujem. Končí bez nástupcu

Na výrobnej linke ho nahradí crossover EcoSport.