AvtoVAZ zverejnil ceny Lady Vesta, zatiaľ len pre ruský trh

Automobilka zároveň potvrdila, že upraví motory a výfukový systém modelov Vesta a XRAY tak, aby spĺňali emisnú normu Euro 6.

(Zdroj: AvtoVAZ)

Koncom septembra sme písali o tom, že AvtoVAZ začína so sériovou produkciou modelu Lada Vesta. Prešiel mesiac a ruská spoločnosť oznámila začiatok jej predaja. Týka sa to zatiaľ len ruského trhu, kde nového majiteľa vyjde v základnej verzii Classic minimálne na 514-tisíc rubľov (v prepočte cca 7 340 eur).

Model disponuje zážihovým štvorvalcom s objemom 1,6 l a výkonom 78 kW, ktorý spolupracuje s 5-stupňovou manuálnou prevodovkou, za príplatok aj s automatickou. Základná výbava nie je ničím výnimočná, ale na danú cenu zrejme primeraná. Až balíček Start, za ktorý si treba priplatiť 30-tisíc rubľov (cca 430 eur) obsahuje aj klimatizáciu či airbag spolujazdca.

Lepšie vybavené verzie Comfort a Luxe si bude možné kúpiť v prepočte za 8 140 eur, resp. 8 700 eur. Prvá ponúka vyhrievané predné sedadlá a vonkajšie spätné zrkadlá, parkovacieho asistenta alebo audio systém. S balíčkom Optima za 215 eur zákazníci dostanú aj vyhrievané predné sklá a kolesá z ľahkých zliatin.

V cene výbavy Vesta Lux nájdeme hmlovky, dažďový senzor, 16-palcové kolesá z ľahkých zliatin a ďalšie prvky zvyšujúce komfort. Aj túto verziu je ešte možné vylepšiť ponúkanými balíčkami.

AvtoVAZ v tlačovej správe sľubuje, že v krátkej dobe prezradí aj ďalšie alternatívy pohonných jednotiek nového sedanu. Počíta sa s agregátmi s výkonom 64 kW a 84 kW. Automobilka zároveň potvrdila, že upraví motory a výfukový systém modelov Vesta a XRAY tak, aby spĺňali emisnú normu Euro 6 a mohli sa tak predávať aj v Európskej únii.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  7. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  10. Jarné prázdniny pri mori?
  1. 10 faktov o ovocí a zelenine, ktoré musíte vedieť!
  2. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  3. Profesijný rast študentov médií sa začína už počas vysokej školy
  4. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  5. Medzinárodná súťaž FIRST LEGO League na Fakulte informatiky PEVŠ
  6. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  7. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  8. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  9. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  10. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 9 628
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 8 064
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 326
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 412
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 378
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 892
  7. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 608
  8. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 4 486
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 454
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 863

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

SaS sa približuje k antisystémovému voličovi, odchodom Mihála stráca výhodu

Z mnohých výrazných osobností, ktoré boli v strane od jej vzniku v roku 2009, v nej dnes zostávajú už len niekoľkí.

EKONOMIKA

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, Cargo neuspelo

Štátny prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo.

KOMENTÁRE

Aby nás z čara prieskumov nevytrhol ľud v uliciach

Kaliňák je stále ministrom, Bašternák na slobode.

SVET

Keď už sa dostanete do štádia hladomoru, je príliš neskoro

OSN po šiestich rokoch znovu vyhlásila hladomor.

Neprehliadnite tiež

Nie v každej hmle treba zapnúť hmlovky

Predné a zadné hmlové svetlá plnia rôzne funkice. Treba nad nimi premýšľať osobitne a nezapínať jedny naraz s druhými.

Zamestnanci pracujúci v Googli na roboaute: odišli sme, lebo nám platili príliš veľa

Ľudia z projektu Waymo si nechali vyplatiť obrovské prémie a prešli ku konkurencii.

Praha analyzovala dopravu v meste, určila kritické miesta

Až 60 percent ľudí by dokázalo prísť do centra na bicykli za 30 minút, boja sa terénu aj krádeží.

Nemecko trvá na zachovaní nezávislosti Opelu od PSA Group do roku 2020

Vedenie Peugeot-Citroen sa stretlo s odborármi Opelu


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop