Zatiaľ nie veľmi známa kalifornská automobilka Rezvani rozšírila ponuku modelu Beast o tretiu verziu, tú najvýkonnejšiu. Športiak s označením Beast X je určený predovšetkým na okruhy, ale homologizovaný je aj do bežnej premávky. Špeciálnym ho robí aj fakt, že bude dostupný len v obmedzenom množstve piatich exemplárov.
Beast X, rovnako ako základná verzia Beast, vychádza z britského Arielu Atom, má však napríklad zosilnený podvozok a karosériu z uhlíkových vlákien.
Výkon 515 kW sprostredkúva 2,4-litrový štvorvalec Honda K24 s dvojicou turbodúchadiel Borg Warner, s kovanými piestami a ventilmi a zosilnenými "vnútornosťami". V kombinácii s hmotnosťou 839 kg to umožňuje Beast X zrýchlenie na stovku za 2,5 s. Prevodovka je 6-stupňová manuálna, ale záujemcovia môžu požiadať aj o sekvenčný variant.
S cieľom zlepšiť aerodynamiku Rezvani upravil dizajn exteriéru. Týka sa to okrem iného aj predného a zadného panelu karosérie, bočných krídiel a dvojitého karbónového zadného krídla. Kolesá sú 19-palcové, obuté do pneumatík Continental alebo Toyo s rozmermi 235/35/19 vpredu a 295/30/19 vzadu. O ich zastavenie za postarajú brzdy Alcon, nastaviteľné tlmiče sú zas od spoločnosti Bilstein.
Každé Rezvani Beast X bude vyrobené len na objednávku za cenu 325-tisíc dolárov (v prepočte cca 307-tisíc eur). To je takmer dvakrát toľko, koľko stojí základná verzia Beast.