Rezvani Beast X zrýchli na stovku za 2,5 sekundy

Špeciálnym ho robí aj fakt, že bude dostupný len v obmedzenom množstve piatich exemplárov, každý za cenu 325-tisíc amerických dolárov.

(Zdroj: Rezvani Motors)

Zatiaľ nie veľmi známa kalifornská automobilka Rezvani rozšírila ponuku modelu Beast o tretiu verziu, tú najvýkonnejšiu. Športiak s označením Beast X je určený predovšetkým na okruhy, ale homologizovaný je aj do bežnej premávky. Špeciálnym ho robí aj fakt, že bude dostupný len v obmedzenom množstve piatich exemplárov.

Beast X, rovnako ako základná verzia Beast, vychádza z britského Arielu Atom, má však napríklad zosilnený podvozok a karosériu z uhlíkových vlákien.

Výkon 515 kW sprostredkúva 2,4-litrový štvorvalec Honda K24 s dvojicou turbodúchadiel Borg Warner, s kovanými piestami a ventilmi a zosilnenými "vnútornosťami". V kombinácii s hmotnosťou 839 kg to umožňuje Beast X zrýchlenie na stovku za 2,5 s. Prevodovka je 6-stupňová manuálna, ale záujemcovia môžu požiadať aj o sekvenčný variant.

S cieľom zlepšiť aerodynamiku Rezvani upravil dizajn exteriéru. Týka sa to okrem iného aj predného a zadného panelu karosérie, bočných krídiel a dvojitého karbónového zadného krídla. Kolesá sú 19-palcové, obuté do pneumatík Continental alebo Toyo s rozmermi 235/35/19 vpredu a 295/30/19 vzadu. O ich zastavenie za postarajú brzdy Alcon, nastaviteľné tlmiče sú zas od spoločnosti Bilstein.

Každé Rezvani Beast X bude vyrobené len na objednávku za cenu 325-tisíc dolárov (v prepočte cca 307-tisíc eur). To je takmer dvakrát toľko, koľko stojí základná verzia Beast.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 11 470
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 181
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 138
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 2 016
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 776
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 531
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 282
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 141
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 856
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 486

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Bukovský: Doma máme lepšie potraviny než acai či chia

Sme národ, ktorý ľahko prijíma niečo zahraničné ako to svetové. No superpotraviny k nám nemusia cestovať cez celú planétu.

SPIŠ KORZÁR

Deň, ktorý navždy zmenil Vysoké Tatry. Takto to vyzeralo pred 13 rokmi

Víchrica zničila 12-tisíc hektárov lesa.

TECH

Vo vesmíre znie strašidelné pískanie. Vedci zistili, odkiaľ pochádza

Väčšina častíc je zachytená v pásoch.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.