Mercedesu stačí deväťstupňová prevodovka

Niektoré automobilky plánujú vývoj desaťstupňových prevodoviek. Nie je to však prípad Mercedesu, podľa ktorého je deväť prevodových stupňov ideálnych.

Deväťstupňová prevodovka Mercedesu: 9G-Tronic(Zdroj: Mercedes)

Sú to približne dva roky, čo sa deväťstupňová automatická prevodovka začala objavovať vo výbave osobných áut. Jedným z prvých osobných vozidiel vybavených takouto prevodovkou bol Range Rover Evoque. Postupne sa ďeväť stupňov objavilo v ďalších autách a nedávno spojila deväťstupňový automat s modelom CR-V aj Honda.

 

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: TEST: Deväťstupňový automat Honde CR-V pasuje

V budúcnosti sa podľa všetkého dočkáme aj desaťstupňových prevodoviek. Pracuje na nich Ford a General Motors a podobné plány mal aj koncern Volkswagen Group.

Mercedes však podľa slov Marcusa Sommerra, inžiniera, podieľajúceho sa na vývoji pohonu všetkých kolies 4Matic, touto cestou nepôjde. Informáciu priniesol portál autocar.co.uk.

Nemecká automobilka v súčasnosti vo svojich modeloch využíva deväťstupňovú automatickú prevodovku a neplánuje na tom nič meniť. Výrobca uskutočnil až 81 miliárd počítačových simulácií rôznych scenárov pre prevodovku a vyšlo mu, že deväť prevodových stupňov je momentálne najlepšie riešenie.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. 5 hviezdičkové apartmány priamo na pobreží - Dubrovník
  2. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  3. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  4. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  5. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  6. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  7. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  8. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  9. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  10. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 13 613
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 9 034
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 8 956
  4. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky 6 074
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 899
  6. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 5 180
  7. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 5 017
  8. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 4 665
  9. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 4 641
  10. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 4 545

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Kohút si priznal chybu, Cígerovi sa ospravedlnil. Ten to neprijal

Tréner hokejovej reprezentácie a šéf zväzu diskutovali spolu v mimoriadnej relácii TV Markíza.

KOMENTÁRE

Vydrží to ešte Most alebo padne?

Trpezlivosť voličov nemožno skúšať donekonečna.

Neprehliadnite tiež

Dopravná hádanka: Je predbiehanie sprava problémom, alebo následkom problému? (riešenie)

Veľké rozdiely medzi rýchlosťami áut sú príčinou nehôd.

Dopravná hádanka: Je predbiehanie sprava problémom, alebo následkom problému?

Veľké rozdiely medzi rýchlosťami áut sú príčinou nehôd.

Bratislavský VW up! dostane športovú verziu GTI

So 115 konskými silami má byť poctou pôvodnému Golfu GTI.