SME

Mercedes ukázal interiér novej triedy E

Dizajn vnútorného priestoru je inšpirovaný Mercedesom triedy S. Nemecký výrobca pripravuje aj nové asistenčné systémy.

Oficiálna svetová premiéra Mercedesu triedy E sa blíži a nemecký výrobca nás nechal nahliadnuť do interiéru nového modelu aspoň prostredníctvom fotografií.

Luxusne pôsobiacemu interiéru dominuje displej s uhlopriečkou 12,3 palca, umiestnený na palubnej doske nad stredovým tunelom. Nadväzuje naň ďalší rovnako veľký príplatkový displej, nahradzujúci klasické “budíky“. Oba displeje sú dizajnovo prepojené a na prvý pohľad tvoria jeden celok.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Unifikáciu dizajnu jednotlivých modelov možno zbadať v interiéri Mercedesu na prvý pohľad. Novinka verne kopíruje štýl modelu S. Menšie rozdiely môžeme nájsť na stredovom tuneli a jeho napojení na palubnú dosku.

SkryťVypnúť reklamu

V ponuke nechýba ani ambientné osvetlenie s možnosťou nastavenia jednej zo 64 farieb. Výrobca vo svojej tlačovej správe zvlášť vyzdvihuje sedadlá a ich dizajn. Už základné sedadlá majú odrážať “luxusnú atmosféru“ modelu E.

V rámci populárnych "pomocníkov“ v aute prinesie Éčko aktívneho asistenta pre zmenu jazdného pruhu. Ten poskytne podporu šoférovi po aktivovaní smerovky aspoň na dve sekundy. Systém funguje výhradne na viacpruhových cestách, čo si vždy overí prostredníctvom navigácie.

Podmienkami pre funkčnosť systému je zapnutý Steering Pilot, rýchlosť medzi 80 až 180 km/h a samozrejme voľný vedľajší jazdný pruh. Asistent sa automaticky vypne, ak sa na ceste objaví prekážka, alebo stereo kamera nevie rozoznať čiary, oddeľujúce jednotlivé pruhy, prípadne ak šofér aktívne zasiahne opačným natočením volantu.

SkryťVypnúť reklamu

Balíček technológií obsahuje aj adaptívny tempomat Distance Pilot Distronic, ktorý umožňuje dodržiavať bezpečnú vzdialenosť od áut až do rýchlosti 200 km/h, zároveň auto aktívne pomáha s natáčaním volantu.

Steering Pilot bude dokonca po novom schopný do rýchlosti 130 km/h pomáhať s natáčaním volantu aj v prípade, že čiary na ceste nie sú zreteľné. Aj nový Mercedes E zvládne diaľkovo ovládané parkovanie pomocou aplikácie inteligentného telefónu. Svetová premiéra sa uskutoční v januári budúceho roka.

Načítavam video...
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 773
  2. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 5 657
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 5 414
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 299
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 145
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 809
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 2 492
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 2 409
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (18. - 24.4.1925)
  2. Ján Škerko: Popriem všetko čím som žil a čomu som veril, len sa mi vráť
  3. Vladimír Bojničan: Prečo je Západ vyspelý, Rusko zaostalé a my uviaznutí na polceste
  4. Ján Valchár: Ropa ako nenabitá zbraň II.
  5. Štefan Šturdzík: Rakovina
  6. Viktor Pamula: Máme konsenzus v zahraničnej politike ?
  7. Rado Surovka: Pomáhať a chrániť ?
  8. Aleksander Prętnicki: Posledná audiencia - Bratislavský expres
  1. Martin Ondráš: Slintačka a krívačka - prečo to celé nesedí 45 912
  2. Vlado Jakubkovič: Otvorený list Generálnemu prokurátorovi 19 542
  3. Michael Achberger: Revolučný trik na chudnutie: Ženy si ho pochvaľujú, trvá len 5 minút denne 19 215
  4. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry objednalo tanečné odevy pre žiakov od stavebnej firmy 17 926
  5. Marcel Rebro: Armádny kaplán: všetci chlapci sú mŕtvi. Pošlite drony, nech ich pomstíme 13 504
  6. Rado Surovka: Keby blbosť kvitla 12 788
  7. Viktor Pamula: Rozklad ministerstva zahraničných vecí pokračuje 10 532
  8. Viera Gáliková: Pelíšky - prečo tri pokusy o samovraždu 10 318
  1. Radko Mačuha: To si vážne myslíte, že premiér bol postrelený a že nieje zaočkovaný?
  2. Radko Mačuha: Kotlár je génius, objavil Tučík.
  3. Marcel Rebro: Fico potvrdil účasť na májových oslavách v Moskve. Prispejme mu na letenku
  4. Věra Tepličková: Predveľkonočné pašie alebo Aký štát, také Turínské plátno
  5. Radko Mačuha: Prejav Roberta Fica v Moskve. ( fikcia)
  6. Marcel Rebro: Raketový útok v Sumoch je aktom štátneho terorizmu
  7. Radko Mačuha: Čurilla? Veď to je magor.
  8. Věra Tepličková: Opäť bližšie ku snu stať sa policajtom
SkryťZatvoriť reklamu