SME

Toyota upravila interiér aj výbavu minivanu Verso pre rok 2016

Zmodernizovaný model, ktorého sa podľa tvrdení výrobcu predalo viac ako 700-tisíc exemplárov, bude zákazníkom k dispozícii od februára.

(Zdroj: Toyota)

Spoločnosť Toyota predstavila zmeny, ktoré sa týkajú modelu Verso pre budúci rok. Nie je ich veľa a dizajnu exteriéru sa takmer netýkajú. V ponuke automobilky pribudne akurát jeden farebný odtieň (Platinum Bronze) a nové 16- a 17-palcové zliatinové kolesá s dynamickejším vzhľadom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výraznejšie úpravy nájdeme v interiéri tohto kompaktného minivanu. Nový je kožený volant v športovejšom dizajne a radiaca páka s kovovými a koženými prvkami. Centrálna konzola, parkovacia brzda a držiaky na poháre boli vyhotovené vo farbe grafitu. Obmenou prešlo aj látkové čalúnenie sedadiel.

SkryťVypnúť reklamu

Novinkou je inštalácia bezpečnostného systému Safety Sense už do základnej verzie modelu. Jeho súčasťou je napríklad technológia varovania pred kolíziou Pre-Collison, ktorá v rozmedzí rýchlostí 10 – 80 km/h dokáže rozpoznávať vozidlá pred automobilom.

V prípade nebezpečného priblíženia upozorní vodiča zvukovou aj svetelnou signalizáciou a pri brzdení zosilní účinok bŕzd. Ak však vodič včas nezareaguje, systém sám aktivuje brzdenie a buď zníži rýchlosť alebo vozidlo úplne zastaví.

Súčasťou systému je aj upozornenie na vybočenie z jazdných pruhov Lane Departure Alert a automatické prepínanie diaľkových svetiel. Vylepšeniam sa nevyhol ani dotykový multimediálny systém Touch 2 s navigáciou, ktorý disponuje väčšou 7-palcovou obrazovkou.

SkryťVypnúť reklamu

Zmodernizovaný model, ktorého sa podľa tvrdení výrobcu predalo od roku 2002 viac ako 700-tisíc exemplárov, bude európskym zákazníkom k dispozícii od februára. Vybrať si bude možné z dvoch zážihových štvorvalcov Valvematic s objemom 1,6 l, resp. 1,8 l alebo dieslový motor 1.6 D-4D.

Toyota neuvádza detaily pohonných jednotiek, pravdepodobne preto budú produkovať rovnaký výkon ako doteraz, čo znamená 97 kW, resp. 108 kW pri benzínových agregátoch a 82 kW v prípade naftového motoru.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  2. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  3. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  4. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  7. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  8. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  1. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  2. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  3. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  4. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  7. Kaufland pozýva na letnú oslavu plnú farieb: príde Tina aj Kali
  8. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  1. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 6 857
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 5 969
  3. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 4 455
  4. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 3 217
  5. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 2 418
  6. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 317
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 1 951
  8. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi 1 537
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov
  2. Roman Kebísek: Kuzmány, Radlinský, Štúr, Pauliny-Tóth chceli ruštinu ako spoločný jazyk Slovanov
  3. Jozef Huljak: Quad a nový impulz pre Indo-Pacifik: Ako USA a ich spojenci čelia rastúcemu vplyvu Číny
  4. Dalibor Eštočák: Keď Fico miluje a oslavuje progresívcov
  5. Miloš Kmety: Skrachovala nám cestovka.
  6. Janka Bittó Cigániková: Zdravotníctvo má liečiť, nie financovať cirkev
  7. Juraj Droppa: Cieľ je dobrý. Ale cesta je zlá.
  8. Ján Šeďo: Seniori, s touto vládou sme rovno Boha chytili za nohy !
  1. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 24 088
  2. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 16 645
  3. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 15 553
  4. Radko Mačuha: Viete na čom jazdí Šimečka? 5 949
  5. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú. 5 792
  6. Vladimír Bojničan: Z Devína sa stáva festival kléro-fašistických príšer 4 381
  7. Otilia Horrocks: Tzv. lokálpatrioti ukázali občanom prostredník. 4 236
  8. Radko Mačuha: Prezident bol v SNG podporiť kolabujúci rezort Šimkovičovej 3 502
  1. Roman Kebísek: Kuzmány, Radlinský, Štúr, Pauliny-Tóth chceli ruštinu ako spoločný jazyk Slovanov
  2. Post Bellum SK: Nicholas Winton zomrel pred desiatimi rokmi. Jeho príbeh zostáva inšpiráciou dodnes
  3. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  4. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
  5. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú.
  6. Věra Tepličková: Šok v Martine alebo Alimachalala a 40 lúpežníkov(voľné pokračovanie Šoku v Levoči a Šoku v Bratislave)
  7. Radko Mačuha: Prezident bol v SNG podporiť kolabujúci rezort Šimkovičovej
  8. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti!
SkryťZatvoriť reklamu