Dodge aj Nissan dojímajú k slzám
Každoročne sa v Spojených štátoch vo februári vysiela Super Bowl, prehliadka vynikajúcich reklám prerušovaná americkým futbalom. Tento rok nám viaceré firmy hrali na city, napríklad Budweiser, ale aj Nissan a Dodge.
Porsche 911 je synonymom pre športové vozidlo
Túto reklamu možno vyrobil Mercedes, no v skutočnosti ide o reklamu na Porsche. 911 je v nej prezentovaná ako ikonický športiak, po ktorom túžime, o ktorom snívame od detstva. Mercedes-AMG GT je len auto, ktoré je v okamihu zachytenom na kamere rýchlejšie.
Ford aj Lexus nacvičili balet na kolesách
Je dôležité, aby reklama mala nejakú veľkú pointu? Aby odprezentovala najnovšie technologické vychytávky a vysvetlila konkurenčné výhody? Niekedy stačí burácajúci motor a dym od kolies.
Akčná komédia v podaní Peugeotu
Jedenapolminútová reklama na nový Peugeot 308 GTi je najlepšia akčná komédia, aká tento rok vyšla.
Volvo kamión
Najdesivejšie na tejto reklame je, že 4-ročná Sofia s diaľkovým ovládačom od kamiónu nie je o nič horší šofér od tých, ktorých bežne stretávame na cestách.
Ľudove vozidlo
Ohromne chválime tento počin slovenského Volkswagenu. Najprv nechal používateľov facebooku, aby vymysleli pointu videa - vtipne poslovenčené názvy technológií - a potom z nich vyrobil sympaticky animované video.
Honda “Paper”
Na animovanú históriu Hondy sa pozerá ďaleko lepšie ako na jej súčasné autá.
Dvojhodinové spoty
Tento rok prišli do kín viaceré filmy, ktoré obsahujú tak obrovský product placement, že ich môžeme s čistým svedomím nazvať dvojhodinovými reklamami. Striebornú medailu získava film Jurský park (Mercedes-Benz), víťazom sa stáva nová bondovka Spectre, kde si zahrali Aston Martin DB10, Jaguar C-X75 a Land Rovery Defender a Range Rover Sport SVR. Zaujímavé je, že zo štyroch vymenovaných áut je reálne v predaji len Range Rover.
Vianoce s Nissanom
Nový Nissan GT-R zrýchli z nuly na 100 km/h za menej ako tri sekundy. Presne toľko vám bude trvať aj zvesenie ozdôb z vianočného stromčeka.
Nevkus v podaní Audi
Vybrali sme aj bezkonkurenčne najhoršiu reklamu roka 2015. Spot na nové Audi RS3 s názvom Pôrod prekračuje všetky hranice elegancie a dobrého vkusu, znechucuje a poburuje - a vyvoláva v nás silnejšie emócie, než jazda s ktorýmkoľvek modelom značky.