Sébastien Loeb zatiaľ na Dakare nesklamal

Po prvých štyroch etapách sa nováčikovi darí. Ešte je však stále na ceste. Rozhodnú až pieskové duny.

(Zdroj: Peugeot - Red Bull)

Deväťnásobný majster sveta svetového šampionátu rely (WRC) sa po prvých dňoch prebiehajúcej Rally Dakar osvedčil. Spolu s navigátorom Danielom Elena, s ktorým vyhrával aj súťaže WRC, bojujú na celkovej prvej priečke priebežného poradia Dakaru.

Druhé miesto priebežného poradia Dakaru, s takmer päťminútovou stratou, v súčasnosti obsadzuje ďalšia posádka Peugeot Stéphane Peterhansel, Jean-Paul Cottret. Na priebežnom treťom mieste bojujú Nasser Al-Attiyah a Matthieu Baumel vo vozidle Mini.

Oficiálne majú jazdci za sebou štyri etapy, prvú však organizátori zrušili pre zlé počasie a druhú i tretiu etapu skrátili. Štvrtú etapu, tzv. maratón bez technickej podpory, zvládali posádky Peugeot dokonale a ovládli prvé tri priečky.

Článok pokračuje pod video reklamou

600_1.jpg

Po tretej etape Loeb netajil svoje nadšenie: „Začal som tvrdo a máme za sebou etapu bez chyby. Všetko je v súčasnosti v poriadku. Automobil funguje výborne. Mám z neho dobrý pocit, teda si to v súčasnosti užívam. Momentálne sme však na ceste, čo je pre mňa známe prostredie. Keď sa však dostaneme do púšte, bude to odlišné. Dlhé a horúce etapy. To je niečo čo nepoznáme veľmi dobre, takže uvidíme.“

Pre Loeba je to na najťažšej súťaži rely premiéra, no s továrenským tímom Peugeot predviedol mimoriadny úspech už v pretekoch do vrchu na legendárnu americkú horu Pikes Peak, kde do dnešného dňa drží rekord.

Prečítajte si tiež:Loeb prekonal rekord Pikes Peak, jazdil rozdielom dvoch tried

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 907
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 787
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 017
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 707
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 153
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 6 011
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 644
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 586
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 350
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 759

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kaliňáka k únosu Vietnamca doteraz nikto nevypočul

Bývalého ministra vnútra ani nepredvolali.

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

ŠPORT

Šliapať v úniku? Je to nudné, vraví Sagan

Cez víkend nelenil. Majster sveta najazdil za dva dni dvesto kilometrov v únikoch.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.