Len nedávno predstavila automobilka Hyundai samostatnú značku Genesis, ktorej úlohou bude pripravovať prémiové vozidlá. Kórejská spoločnosť si sľubuje jednoznačnejšie profilovanie značky Genesis a oslovenie vybraných typov najnáročnejších zákazníkov.
Na ďalšiu podporu značky Genesis by malo slúžiť oznámenie automobilky o príprave športovo orientovaných modelov Genesis s prívlastkom „N“. Značka chce teda ukradnúť zákazníkov, pre ktorých boli doteraz svätým grálom napr. divízie AMG od Mercedesu, M od BMW alebo F-Sport japonského Lexusu.
Rovnako ako športové varianty nemeckých značiek, aj Genesis pod dohľadom materskej značky Hyundai chce existujúce modely predstavovať aj v top vyhotovení orientovanom na vyšší výkon a precíznejšie jazdné vlastnosti.
Albert Biermann, nedávno menovaný šéf vývoja športového oddelenia Hyundai prezradil, že označenie „N“ je samostatnou „sub-značkou“. Podľa jeho slov sa zákazníci môžu tešiť na nové varianty „N“ modelov Genesis aj Hyundai.
Rovnako ako Mercedes alebo BMW, aj Genesis chce spojiť vysokú úroveň luxusu so schopnosťou vozidla poradiť si s rýchlym pretekárskym okruhom.