Paket Competition posilní ego športových modelov BMW M3 a M4

Doplnková výbava dostupná od jari prinesie viac výkonu, prepracovaný podvozok a výraznejšie doplnky vo vnútri i navonok.

(Zdroj: BMW)

Od tohtoročnej jari bude možné BMW M3 Sedan, BMW M4 Coupé a BMW M4 Cabrio doplniť paketom Competition od BMW M GmbH, ktorý posilní športový charakter a dynamiku spomenutých modelov.

Súčasťou paketu sú exkluzívne prvky výbavy a výkon zvýšený o 14 kW (19 k) na celkových 331 kW (450 k).

BMW M3 Sedan a BMW M4 kupé s doplnkovou výbavou sedemstupňovej dvojspojkovej prevodovky M DCT zrýchľujú z 0 na 100 km/h za rovné štyri sekundy, čo predstavuje zlepšenie o jednu desatinu. Kabriolet BMW M4 Cabrio potrebuje na rovnaké zrýchlene čas 4,3 sekundy.

Competition nie je len o vzhľade

Súčasťou paketu Competition je prepracovaný Adaptívny M podvozok, ktorý má novým spôsobom naladené pružiny, tlmiče, stabilizátory a aj jazdné režimy Comfort, Sport a Šport +. Cieľom je zlepšenie agility a obratnosti, ktorým zodpovedá aj nové nastavenie aktívneho M diferenciálu stabilizačného systému DSC.

Podvozok dopĺňajú exkluzívne kované disky dizajnu 666 M s priemerom 20 palcov. Podľa výrobcu by sa mali vyznačovať minimalizovanou hmotnosťou a mimoriadnou pevnosťou. Disky vpredu majú rozmery 9J x 20 a obúvajú pneumatiky 265/30 R20. Vzadu sú použité disky s rozmermi 10J x 20 a pneumatikami 285/30 R20.

Na zvukový prejav nezabudli

Modely BMW M3 a BMW M4 Coupé sú vybavené odľahčenými M sedadlami, ktoré kombinujú podporu pre extrémnu športovú jazdu a komfort na dlhé cesty. Športový interiér zvýrazňujú bezpečnostné pásy so všívanou trikolórou BMW M.

Pri pohľade zvonku má zaujať športový výfukový systém s koncovkami v čiernom chróme, ktorý ma podporiť zvukovú kulisu.

Paket Competition sa o zákazníkov uchádza aj lesklou čiernou povrchovou úpravou doplnkov: lišty okolo bočných okien, pätky a rámčeky spätných zrkadiel, rámčeky masky chladiča, bočné ozdoby za prednými kolesami a označenie modelov na zadnej časti.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  9. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 361
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 973
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 098
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 793
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 638
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 448
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 077
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 023
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 852
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 481

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.