Šéf vývoja a výskumu Prof. Dr. Thomas Weber pre portál Autocar potvrdil, že nemecká značka je približne v polovici vývoja SUV modelu GLC, na pohon ktorého budú slúžiť elektromotory živené energiou z palivových článkov.
Nová verzia modelu GLC bude potrebovať na dotankovanie vodíka približne tri minúty. Skladovaný je vo vysokotlakovej nádobe zabezpečenej proti nárazu ale ich následkom.
Automobil sa pripojí k „vodíkovej“ konkurencii, ktorú v súčasnosti tvorí priekopnícka Toyota Mirai alebo Honda FCV Clarity. Produkčný vodíkový automobil pripravuje Hyundai i nemecká značka BMW.
Weber sa ďalej zmienil aj o plne elektrickom modeli, no odmietol prezradiť, ktorý súčasný model sa stane jeho základom. Neprezradil ani, kedy by mala novinka doraziť na trh, no podľa mnohých špekulácií by sa elektrický Mercedes mohol objaviť na autosalóne vo Frankfurte v roku 2017 a na trh zavítať v ďalšom roku.
Mnohé motoristické portály špekulujú aj o dojazde vozidla, ktorý bude s najvyššou pravdepodobnosťou na úrovni približne 400 km.