Bratislavský Volkswagen navštívilo vlani 17.300 záujemcov

Rekordný počet návštevníkov z celého sveta si v minulom roku prišlo pozrieť bratislavský závod Volkswagen Slovakia.

(Zdroj: Ilustračné - TASR)

Podľa slov Lenky Holešovej, vedúcej oddelenia Event&Experience VW SK, prehliadky bratislavského závodu, ktorý má viacero unikátov vo svete automobilového priemyslu, sú zaujímavou alternatívou k historickým zaujímavostiam Bratislavy. Sú nimi výroba piatich značiek áut pod jednou strechou, komplexita výroby viacerých druhov pohonov, či robotizácia.

Najsilnejším mesiacom s 2200 návštevníkmi bol máj. Okrem Európskej únie boli návštevníci z USA, Japonska, Číny, Kanady, Ruska, Austrálie či Kazachstanu. Návštevníkov lákala aj jazda Volkswagenom Touareg na Offroad Parcours dráhe, či elektrickým Volkswagenom e-up!.

V tomto roku oslávi najväčšia a najstaršia slovenská automobilka 25-ročné jubileum. Návštevníci tak budú môcť absolvovať prehliadky zamerané na históriu firmy.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež:Do našich fabrík chcú prilákať viac turistov

"Keďže sme unikátnym závodom vo svete, ktorý vyrába hybridy, plug-in hybridy i čisto elektrické automobily, v tomto roku sme pre návštevníkov pripravili špeciálne prehliadky zamerané na elektromobilitu. Budú mať tiež možnosť prezrieť si našu novú karosáreň s viac ako 1000 robotmi a absolvovať špeciálnu prehliadku zameranú na ľahké konštrukcie automobilov," zdôraznila Holešová.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 11 017
  2. Moskva alebo Petrohrad? 7 490
  3. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 3 788
  4. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 2 479
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 241
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 138
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 994
  8. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 677
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 525
  10. S odletmi z Košíc leto nekončí. A tie ceny! 1 285

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Alternatívu nepotrebuje iba Smer, ale aj SaS

Žasneme nad tým, ako sa na Slovensku v radoch stúpencov opozície znížili nároky.

DOMOV

Lesník: Tetrov z lesov nemizne preto, že tam ťažíme

Ján Vrbenský hovorí, že za holé časti môžu kalamity.

PLUS

Ako skutočne vyzerá porucha, ktorú má detektív Monk

Dá sa žiť s ustavičným strachom?

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.