Kontroverzné Ferrari FF sa dočká modernizácie

Vozidlo s pohonom všetkých kolies získa výkon navyše, zhodí pár kilogramov a budúcich majiteľov poteší novým multimediálnym systémom.

(Zdroj: Ferrari)

V roku 2011 talianska značka Ferrari svetu ukázala nový model FF, ktorý verejnosť ohromil typom karosérie a pohonom všetkých štyroch kolies. Až neskôr sa ukázalo, že na paniku nebol dôvod. Ferrari FF sa osvedčilo.

Štvormiestny model sa po piatich rokoch a obnove ostatných modelov tiež dočká modernizácie, ktorá nebude dramatická, ale opodstatnená. Po predstavení vybranému okruhu VIP hostí si na svoje príde aj verejnosť. Ferrari ukáže modernizovaný model FF už na marcovom autosalóne v Ženeve.

Ferrari FF by podľa neoficiálnych informácií malo získať prepracovanú atmosférickú pohonnú jednotku 6,3 V12, výkon ktorej sa vyšvihne z 485 kW (660 k) na 515 kW (700 k).

Automobilka údajne prepracovala aj pohon všetkých štyroch kolies ovládaný dokonalejšou elektronikou. Vozidlo by malo byť ľahšie a to vďaka streche z karbónu.

Medzi špekuláciami sme našli aj výmenu súčasnej sedemstupňovej automatickej prevodovky za novú automatiku s ôsmimi prevodmi. Na svoje by si mali prísť aj priaznivci moderných multimediálnych systémov s dotykovým displejom.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  10. Kam do tepla v januári?
  1. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  5. Alarica – new business project in the market of shoes
  6. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  7. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  8. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  10. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 12 503
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 316
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 183
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 006
  5. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 1 867
  6. Kam do tepla v januári? 1 718
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 370
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 112
  9. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej! 1 035
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 896

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Čipový génius Rado Danilák: Viem, ako súperiť s Intelom

Počítačový výskumník a podnikateľ so slovenskými koreňmi vysvetľuje, ako sa môže presadiť malý hráč.

KOMENTÁRE

Prečo sa Česi rozhodli vyhodiť vlastnú krajinu do povetria

Voliči Mariana Kotlebu a Miloša Zemana sa hnevajú na 21. storočie.

TECH

Historici sa mýlia, čiernu smrť roznieslo čosi iné

Nový výskum naznačuje, ako sa problém šíril.

Neprehliadnite tiež

Diaľničné známky: všetko, čo o nich potrebujete vedieť

Elektronické známky zaviedlo už aj Rakúsko.

Je luxusná Dacia oxymoron? Podľa francúzskeho dizajnéra nie

Jeho realistická počítačová úprava posúva lacnú značku medzi prémiu.

Volvo XC60 je pre vodiča upokojujúcou terapiou (test)

Kvalitou interiéru poráža aj nemeckú prémiu.

Peugeot čaká elektrifikácia aj návrat do USA

Do roku 2025 bude mať každý model elektrickú verziu.