Modernizovaný Lexus GS pre rok 2016 ponúkne štyri motorizácie

Dva hybridné pohony doplní osvedčený 3,5-litrový šesťvalec a prvýkrát aj prepĺňaný 2-litrový štvorvalec známy z iných modelov značky.

(Zdroj: Lexus)

Automobilka Lexus ponúkne v tomto roku Európanom štyroch zástupcov modernizovaného modelového radu GS, vrátane dvoch hybridov GS 300h a GS 450h. Na vybraných trhoch ich doplnia varianty GS 200t a GS 350 AWD.

Lexus GS 300h kombinuje elektromotor 105 kW so zážihovým štvorvalcom s objemom 2,5 litra. Pohonné ústrojenstvo ponúkne celkový výkon 164 kW a prostredníctvom bezstupňovej prevodovky E-CTV poháňa zadné kolesá. Z nuly na stovku zrýchli za deväť sekúnd. Priemerná spotreba paliva je iba 4,4 l/100 km.

Vlajková loď GS 450h používa kompaktný, vodou chladený elektromotor s permanentným magnetom s výkonom 147 kW v spojení so zážihovým vidlicovým šesťvalcom. Disponuje celkovým výkonom 254 kW a na stovku sa rozbehne za 5,9 s. Oba hybridné varianty sú schopné fungovať v režime spaľovacieho motora, elektromotora alebo v kombinácii oboch jednotiek.

V ponuke ich doplní prepĺňaný štvorvalec s objemom dva litre a označením 200t, ktorý poznáme z iných modelov značky. Dosahuje maximálny výkon 180 kW a krútiaci moment 350 Nm a spolupracuje s 8-stupňovou automatickou prevodovkou. Posledným do partie je osvedčený 3,5-litrový šesťvalec, ktorý poskytne výkon 233 kW a krútiaci moment 380 Nm.

Modernizovaný Lexus GS sa nedočkal len niekoľkých dizajnových úprav, ale oproti predchodcovi je aj dlhší o 30 mm, keď meria 4 880 mm. Ďalšou zmenou vo verziách so systémom AVS je nový jazdný režim Customize, ktorý umožňuje užívateľovi individuálne nastavovať parametre pohonu, podvozku a klimatizácie.

Vylepšením prešiel aj multimediálny systém s 12,3-palcovým dotykovým displejom. Displej HUD s projekciou na predné sklo by mal byť podľa tvrdení výrobcu jasnejší a čitateľnejší a sprostredkuje širšiu škálu informácií vrátane stavových údajov bezpečnostného paketu Lexus Safety System+.

Balíček je štandardom v stupni výbavy Luxury a vo verzii F Sport. Zahŕňa prednárazový bezpečnostný systém s funkciou rozpoznávania chodcov, adaptívny tempomat fungujúci pri všetkých rýchlostiach či asistenta pre udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu. Vybavený je tiež systémom rozpoznávania dopravných značiek.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Alarica – new business project in the market of shoes
  3. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  7. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  8. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  9. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  10. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 18 360
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 8 367
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 446
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 2 199
  5. Kam do tepla v januári? 1 772
  6. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 575
  7. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 1 527
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 432
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 1 114
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 907

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Štefunko: Nešiel by som do toho, keby som mal byť bezvýznamný hráč

Predseda novej strany Progresívne Slovensko si trúfa vo voľbách na 15 percent. Kandidátov chce nasadiť už do tohtoročných komunáliek.

ŠPORT

Nechcel som, aby Nasťa odišla. Dnes to chápem, tvrdí jej brat

Ako je možné, že Kuzminová vyhráva, a naši nie, čudujú sa Rusi.

KOMENTÁRE

Štefunkov test politických zákonitostí

Vyzerá to, ako keby cielene trolovali voličov nezaujímavými témami.

Neprehliadnite tiež

Volvo XC60 je pre vodiča upokojujúcou terapiou (test)

Kvalitou interiéru poráža aj nemeckú prémiu.

Peugeot čaká elektrifikácia aj návrat do USA

Do roku 2025 bude mať každý model elektrickú verziu.

Pred 40 rokmi Volkswagen vyrobil v Nemecku posledný Chrobák

Na berlínskom autosalóne ho predstavil Adolf Hitler.

Kia Forte prezrádza dizajn nového Cee’du

Európska verzia kompaktnej Kie sa predstaví na jar v Ženeve.