Alfa Romeo Giulia v nárazových testoch vraj neprepadla

Veríme, že očakávanú novinku uvidíme v Ženeve už na budúci mesiac. Najvýkonnejší model sa zaradí medzi najrýchlejšie sedany sveta.

(Zdroj: Alfa Romeo)

Alfa Romeo Giulia, dlhodobo pripravovaný konkurent BMW radu 3, nedorazí na trh v sľubovanom čase. Zdržanie údajne spôsobilo zásadné zlyhanie v interných nárazových testoch. Takéto informácie priniesol portál Automotive News Europe, podľa ktorého musia konštruktéri prepracovať vybrané časti auta.

Nie všetko, čo napíše „internet“ je však pravda a hovorca Fiat Chrysler Automobiles podobné tvrdenia vyvrátil a povedal, že informácie boli prinajmenšom nepresné. Zároveň potvrdil, že model Giulia skrášli blížiaci sa autosalón vo švajčiarskej Ženeve, kde by mala automobilka ukázať modely s rôznymi motorizáciami.

Fanúšikov značky bude zrejme najviac zaujímať vrcholná verzia Giulia Quadrifoglio Verde (QV), ktorá sa tvárou v tvár postaví najrýchlejším produkčným sedanom na svete, medzi ktoré bez pochyby patrí Mercedes-AMG C63, BMW M3 (M4) alebo Lexus IS-F.

Na pohon športovej verzie bude slúžiť twin-turbodúchadlom prepĺňaný motor V6 produkujúci výkon približne 500 konských síl. Svoju rýchlosť už Alfa Romeo Giulia QV dokázala na severnej slučke legendárneho nemeckého okruhu Nürburgring Nordschleife, keď jedno kolo zdolala v čase 7 minút a 39 sekúnd.

Dostupnejšie a civilnejšie modely môže poháňať benzínový dvojliter alebo naftový štvorvalcový motor so zdvihovým objemom 2,2 litra.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  4. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  5. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  6. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  7. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  8. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  9. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  10. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  1. Štýlové osvetlenie do obývačky: Rozhoduje i to, ako žijete
  2. PSK Aréna stavia základy pre kvalitný a moderný hokej
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime
  4. Podnikajte vo vlastnom blízko historického centra
  5. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove
  7. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu
  8. Športová akadémia Mateja Tótha powered by O2 už na 24 školách
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu
  10. Nová emisia dlhopisov spoločnosti HB Reavis s výnosom 3,25 % p.
  1. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 5 515
  2. Nečakaným favoritom na predsedu PSK je prešovský advokát Garaj 4 997
  3. Maurícius: Slnečná dovolenka v zime 4 449
  4. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 3 439
  5. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 2 309
  6. M-MARKET s novým konceptom KOCKAminiv Prešove 1 955
  7. Splnený sen 1 111
  8. Ako na refinancovanie hypotéky 1 101
  9. Na čo myslieť v rekonštrukcii bytu 966
  10. Pivovar Šariš opäť podporí rozvoj domáceho regiónu 908

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Kto ovláda svet a Kurzov kurz vo V4 (týždeň podľa Schutza)

Sto rokov po monarchii a stopäťdesiat po rakúsko-uhorskom vyrovnaní sa stredná Európa môže pripraviť na veľký „relaunch“ nacionálnych vášní.

AUTO

Dopravu v okolí Ružomberka zastavili protesty

Chodci zablokovali autá na troch miestach.

ŠPORT

Len Sagan nestačí. Príde Tour de France na Slovensko?

Najlepší cyklisti v Žiline, Trnave či v Tatrách. Je to vôbec možné?

Neprehliadnite tiež

Prešli sme sa pohrebiskom klasických áut uprostred švédskej prírody

Vraky sú dnes spomienkou na majiteľa aj domovom lesných zvierat.

Dopravu v okolí Ružomberka zastavili protesty

Chodci zablokujú autá na troch miestach.

Nové Audi A7 Sportback dostane ku všetkým motorom hybrid

Predaj odštartuje so šesťvalcovým motorom 3,0 TFSI.

Takmer tretina nových áut nemá rezervné koleso

Pri defekte sa musia vodiči spoliehať na lepiacu sadu.