Peugeot modernizoval model 2008, pridal mu na robustnosti

Predaje Peugeotu 2008 majú stúpajúcu tendenciu a Francúzi prišli po troch rokoch od jeho uvedeniana trh s jeho omladením.

(Zdroj: Peugeot)

Peugeot 2008 je na trhu od roku 2013. Pre francúzsku automobilku sa stáva čoraz dôležitejším modelom, keďže objemy jeho predajov odvtedy neustále rastú.

Celosvetová výroba dosiahla za ten čas celkovo 515 000 vyrobených kusov. Po troch rokoch mu preto Peugeot doprial malé osvieženie v podobe modernizácie.

Množstvo chrómu ostalo

Keďže dnes predáva najmä vzhľad, Francúzi sa logicky rozhodli zvýrazniť jeho dizajn. Na robustnosti mu majú pridať rozšírené blatníky, prahové lišty, ale aj nová, vertikálne členená maska chladiča.

Článok pokračuje pod video reklamou

Do masky chladiča dizajnéri včlenili aj logo vzpínajúceho sa leva, ktorého pôvodné miesto bolo na kapote. Už z prvej fotky vidno, že minimálne v prednej časti si vynovený Peugeot zachoval množstvo chrómových častí.

Len dva objemy, ale široká paleta motorov

Do ponuky pribudol nový stupeň výbavy s názvom GT Line. Paleta motorov pozostáva z piatich benzínových a šiestich naftových agregátov.

V prípade zážihových pohonných jednotiek ide o rôzne verzie trojvalca PureTech s objemom 1,2 l. Ich výkon sa pohybuje od 81 do 100 kW a spolupracujú s päť alebo šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, prípadne šesťstupňovou automatickou prevodovkou EAT6.

Rovnako aj v prípade dieselu sa jedná o rôzne varianty rovnakého motora, tentokrát s objemom 1,6 l. V závislosti od motorizácie ostáva na výber päť a šesťstupňová manuálna prevodovka. V prípade nafty však automatickú prevodovku EAT6 nahrádza staršia robotizovaná šesťstupňová prevodovka.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 32 189
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 21 500
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 20 963
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 638
  5. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 8 859
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 6 610
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 4 622
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 660
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 803
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 209

Téma: Autosalón Ženeva 2016


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Sagan vie, že vyhrá. Len musím prísť do Paríža, hovorí

Slovák má na čele bodovacej súťaže už prakticky nedostižný náskok.

Neprehliadnite tiež

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault pritvrdil, Mégane R.S. vo verzii Trophy má až 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.

Kia začala v Žiline vyrábať prvé elektrifikované auto

Nový je motor, dizajn, volant aj výbava