V novom videu Kena Blocka vystupujú superšporty dubajskej polície

Pretekár a driftér Ken Block predstavil nový diel zo série videí Gymkhana. Viac než šoférske výkony zaujme kulisa Dubaja.

(Zdroj: Youtube)

S rely pretekárom, driftérom, šoumenom a najmä marketingovou figúrkou Kenom Blockom sa na auto.sme.sk nestretávame po prvý raz. Pravidelne totiž prináša videá pod názvom Gymkhana, v ktorých prezentuje svoje šoférske umenie.

Prečítajte si tiež: Prečítajte si tiež: Pozrite si jazdu špeciálne upraveného Fordu

Najnovší ôsmy diel bol natočený v Dubaji a obsahuje všetky turistické atrakcie od mrakodrapu Burj Khalifa cez fontánu pred nákupným centrom Mall of the Emirates až po zbierku superšportov, ktoré patria dubajskej polícii. Miesto sa našlo na product placement nového Fordu GT a Fordu Focus RS.

 

Musíme povedať, že toto vydanie Gymkhany nás oproti predošlým trochu sklamalo. Hoci na prostredie sa dobre pozerá, je celkom evidentné, že pri návrhu videa sa vyberali najprv kulisy až potom cesta, ktorou okolo nich Block prejde. Prvé videá boli navyše príjemne surové - do zostrihu sa dostali aj odrazené kamery GoPro, šúchanie auta o zvodidlá či zbúrané mobilné bariéry.

Nový diel je príliš sterilný a šoférsky neprináša nič inovatívne. Pre porovnanie odporúčame pozrieť si druhý diel, kde je hlavnou hviezdou Blockove šoférske umenie, a nie fontány a mrakodrapy.

Týždeň pred zverejnením celého videa predstavil motoršportový tím Hoonigan - pod značkou ktorého Block jazdí - upravený Ford Fiesta s polepom s reflexnými prvkami, no tieto vo videu vôbec nevynikli.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 667
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 966
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 106
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 824
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 670
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 447
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 098
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 020
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 857
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 472

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.