Autosalón Ženeva: Seat vstúpil do sveta SUV s modelom Ateca

Španieli sa spoliehajú na osvedčenú koncernovú techniku a aj dizajn odvodili od úspešného Leona.

(Zdroj: richardhlavna.sk)

Seat konečne vstupuje do sveta SUV a nepochybujeme o tom, že tento krok mu prinesie pozitívny ekonomický efekt.

Koncernové autá vo všeobecnosti spolu zdieľajú prakticky celú technológiu medzi sebou. Aj za týmto krokom môžeme vidieť ekonomickú stránku veci. Každá značka, spadajúca pod koncern Volkswagen, má svoj vlastný prístup k dizajnu a ten využíva pri návrhoch všetkých nových modelov.

Autá sa potom na seba výrazne podobajú a zachovávajú si totožný štýl. Nové SUV, alebo skôr crossover s názvom Ateca, je napríklad veľmi podobné s úspešným modelom Leon. Prejavuje sa to aj v exteriéri, ale hlavne v interiéri.

Prvé dojmy na sedadle šoféra možno označiť za príjemné, ale Ateca nás ničím neprekvapila. Vzadu je dostatok miesta pre dvoch dospelých strednej postavy. Dvojmetroví dlháni by tu však mali problém.

Vysoko položená spodná hrana okien okliešťuje výhľad von. Prekážať to môže najmä deťom. Cez úzke okná málo prenikajúceho svetla do zadnej časti interiéru vyvoláva stiesnenejší pocit v porovnaní so skutočnosťou.

Nové SUV je pre Seat významný krok a sme presvedčení, že si svojich obdivovateľov nájde aj pre spomínanú podobnosť s Leonom. O pohon novinky sa postarajú osvedčené koncernové motory TSI a TDI. Ponuku dvoch benzínových agregátov tvoria 1.0 TSI s výkonom 81 kW a 1.4 TSI, ktorý produkuje 110 kW.

Základným naftovým motorom je štvorvalec 1.6 TDI s výkonom 85 kW. Nad ním figuruje agregát 2.0 TDI, ktorý poskytne 110 kW alebo 140 kW.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  7. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  10. Jarné prázdniny pri mori?
  1. 10 faktov o ovocí a zelenine, ktoré musíte vedieť!
  2. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa
  3. Montážne konferencie - Novinky aj vzdelávanie o suchej výstavbe
  4. Profesijný rast študentov médií sa začína už počas vysokej školy
  5. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  6. Medzinárodná súťaž FIRST LEGO League na Fakulte informatiky PEVŠ
  7. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  8. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  9. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 9 608
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 8 086
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 354
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 427
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 385
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 879
  7. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 595
  8. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 4 463
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 438
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 859

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

SaS sa približuje k antisystémovému voličovi, odchodom Mihála stráca výhodu

Z mnohých výrazných osobností, ktoré boli v strane od jej vzniku v roku 2009, v nej dnes zostávajú už len niekoľkí.

EKONOMIKA

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, Cargo neuspelo

Štátny prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo.

KOMENTÁRE

Aby nás z čara prieskumov nevytrhol ľud v uliciach

Kaliňák je stále ministrom, Bašternák na slobode.

SVET

Keď už sa dostanete do štádia hladomoru, je príliš neskoro

OSN po šiestich rokoch znovu vyhlásila hladomor.

Neprehliadnite tiež

Nie v každej hmle treba zapnúť hmlovky

Predné a zadné hmlové svetlá plnia rôzne funkice. Treba nad nimi premýšľať osobitne a nezapínať jedny naraz s druhými.

Zamestnanci pracujúci v Googli na roboaute: odišli sme, lebo nám platili príliš veľa

Ľudia z projektu Waymo si nechali vyplatiť obrovské prémie a prešli ku konkurencii.

Praha analyzovala dopravu v meste, určila kritické miesta

Až 60 percent ľudí by dokázalo prísť do centra na bicykli za 30 minút, boja sa terénu aj krádeží.

Nemecko trvá na zachovaní nezávislosti Opelu od PSA Group do roku 2020

Vedenie Peugeot-Citroen sa stretlo s odborármi Opelu


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop