Lazareth LM847: Vraj je to stále motocykel, má pritom štyri kolesá a osemvalec z Maserati

Rovnaký agregát s výkonom 354 kW nájdeme napríklad v modeloch Maserati Quattroporte alebo Alfa Romeo 8C Competizione.

(Zdroj: Lazareth)

Možno si ešte niektorí z vás spomenú na extravagantný koncept americkej automobilky Dodge, ktorý bol predstavený verejnosti na autosalóne v Detroite v roku 2003. Na mysli máme štvorkolesový motocykel Dodge Tomahawk, ktorého cieľom nebolo ponúknuť praktickosť a reálnu využiteľnosť, ale zaujať jedinečným vzhľadom, konštrukciou, no najmä extrémnym výkonom.

Nie nadarmo ho Dodge vybavil 8,3-litrovým desaťvalcom z modelu Viper. Agregát poskytne výkon 372 kW pri 5 600 ot./min. Umožnilo by mu to vraj dosiahnuť maximálnu rýchlosť 640 km/h.

Prečítajte si tiež:

Môžeme povedať, že tam, kde Tomahawk skončil, nadväzuje LM847 od francúzskeho úpravcu Ludovica Lazaretha. Aj tento motocykel má štyri kolesá s malým rozchodom vpredu aj vzadu a silný motor primárne určený pre športové automobily.

V tomto prípade ide "len" o osemvalec 4,7-liter Maserati, ktorý produkuje výkon 354 kW pri 7 000 otáčkach a krútiaci moment 620 Nm pri 4 750 otáčkach. Rovnaký agregát nájdeme napríklad v modeloch Maserati Quattroporte alebo Alfa Romeo 8C Competizione.

Sila na zadné kolesá smeruje cez hydraulickú spojku s jedným prevodom a dve reťaze. Predné kolesá zabrzdia 8-piestikové strmene Nissin a kotúče Brembo s priemerom 420 mm, vzadu sú 255 mm kotúče a 4-piestikové strmene.

Lazareth LM847 je pri hmotnosti 400 kg dlhý 2 650 mm, široký 900 mm a vysoký 1 000 mm. Zadok stroja poznáme z Ducati Panigale, zvyšok je svojským originálom, ktorý ešte stále púta pozornosť návštevníkov na autosalóne v Ženeve.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  5. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  6. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  9. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  1. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  3. Moskva alebo Petrohrad?
  4. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  9. Nový Jaguar XF Sportbrake
  10. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  1. Moskva alebo Petrohrad? 12 361
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 973
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 098
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 793
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 638
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 448
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 077
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 023
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 852
  10. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené? 481

Téma: Autosalón Ženeva 2016


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

KOMENTÁRE

Úrad, ktorý by Slovensku zdvihol reputáciu

To, že prípadný úspech vláda zneužije na marketing, je rub príbehu.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.