Bratislava 10. marca (TASR) - Vo februári sa na Slovensku predalo 4 760 nových osobných a malých úžitkových automobilov, čo je o 80 vozidiel menej ako vo februári 2002.
Za prvé dva mesiace tohto roku sa na slovenskom trhu umiestnilo celkovo 8 575 automobilov, teda o 64 menej vlani. Údaje zverejnilo Združenie automobilového priemyslu.
Najpredávanejšou značkou s 3 270 predanými kusmi a 38,13-% podielom na trhu bola vo februári Škoda. Na druhom mieste skončil Volkswagen s 804 kusmi (9,38 %), za ním Peugeot so 769 predanými vozidlami (8,97 %). Kumulatívny predaj spomínaných troch značiek predstavoval takmer 56,5 % všetkých predaných osobných a malých nákladných automobilov. Prvú päťku uzatvorili značky Citro‰n s 522 predanými kusmi (6,09 %) a Renault, ktorý so 492 predanými vozidlami získal na trhu 5,74-% podiel.