Fiat Dobló a Cargo už aj s motorom JTD

Malé viacúčelové talianske automobily Fiat, osobné Dobló a úžitkové Cargo dostali nové motory turbodiesel 1,9 JTD s priamym vstrekovaním Common Rail. K doterajšiemu zážihovému štvorvalcu...

Malé viacúčelové talianske automobily Fiat, osobné Dobló a úžitkové Cargo dostali nové motory turbodiesel 1,9 JTD s priamym vstrekovaním Common Rail. K doterajšiemu zážihovému štvorvalcu 1,2 Fire (47 kW/65 k) a vznetovému 1,9 D (46 kW/63 k) pribudol úsporný a výkonnejší turbodiesel (74 kW/100 k), čím sa paleta pohonných jednotiek rozšírila na štyri, čo ešte viac podporí záujem o tieto zaujímavé a užitočné automobily a ešte viac zvýši svoju prestíž v tomto segmente. O oba modely je veľký záujem nielen v Taliansku, ale aj inde v Európe. Nový motor tento záujem môže ešte zvýšiť, pretože v tomto segmente trhu sa požiadavky zákazníkov viac sústreďujú na naftové motory. Výkonný turbodiesel 1,9 JTD prináša zvýšenie výkonu oproti doteraz používanému 1,9 D až o 60 %, zvýšenie najvyššej rýchlosti zo 141 na 168 km/h, skrátenie akcelerácie z 0 na 100 km/h o 8,5 s z 20,9 s na 12,4 s a zníženie spotreby až o 17 %. Turbodiesel s priamym vstrekovaním ponúka komfort a výkony porovnateľné s benzínovými motormi. Do konca tohto roka pribudne pre obe verzie ďalší nový motor, benzínový 1,6 16V. Ponuku Fiat Dobló a Dobló Cargo rozšíri výrobca o špeciálnu nekonformnú verziu určenú na prepravu osôb, pričom sľubuje výnimočne estetický interiér i exteriér. Fiat Dobló a Fiat Dobló Cargo 1,9 JTD prídu na slovenský trh na jeseň tohto roku.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 33 887
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 22 491
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 18 382
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 12 743
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 10 156
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 542
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 057
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 562
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 750
  10. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 454

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

ONLINE: Sagan je v úniku, vyhral šprintérsku prémiu

Sledujte online prenos s nami.

Dnes píše Jaroslav Rumpli

Trump je tým najhorším spojením Danka s Gašparovičom

Metafory zlyhávajú.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky a sedadlá Recaro.