BMW 3 predstavuje limuzínu a touring 2002

Modernizácia najmenšieho radu BMW 3, ktorú začal Compact, pokračuje teraz výraznejším optickým odlíšením ďalších variantov karosérie. Sú to nová „trojková“ limuzína a touring, ktoré majú veľmi efektívne predné partie

, ktoré ich výrazne odlišujú od známych modelov coupé a cabrio. Všetky verzie majú teraz navyše športové vyladenie podvozku a riadenia, ktoré sa už pri uvedení modelov compact 330i/Ci v apríli 2001 budilo zaslúženú pozornosť. Radenie ako vo formule 1 je tiež novinkou, ktorá podčiarkuje športové smerovanie automobilov BMW trojkového radu. V limuzínach a coupé 330i a 325i je prevodovka so sekvenčným manuálnym radením (ponúka sa v doplnkovej výbave) na volante a otvára tak pre športovo zameraných zákazníkov trojkovej rady novú dimenziu dynamiky jazdy.

Novinky prináša nové BMW 3 aj z hľadiska pohonu – pri motore s objemom 2,0 l sa nová technológia Valvetronic postará o dynamiku jazdy. S výkonom 105 kW/143 k a najvyšším krútiacim momentom 200 Nm poháňa táto nová generácia motorov hneď štyri nové modely - limuzínu 318i, compact 318ti, coupé 318Ci a nový model cabrio 318Ci. Prepracovaný štvorvalcový vznetový dvojliter v limuzíne a touringu 320d a v compacte 320 td má výkon 110 kW/150 k a najvyšší krútiaci moment 330 Nm. Limuzína 318d s výkonom 85 kW/115 k a najvyšším krútiacim momentom 265 Nm ako nový doplňujúci model rozširuje spektrum automobilov, ktoré ponúkajú vznetové motory. Všetky nové pohonné jednotky ponúkajú vynikajúce jazdné a dynamické vlastnosti a nízku spotrebu. U limuzíny 318i je to 7,2 l benzínu na 100 km, model 320d spotrebuje v priemere len 5,5 l nafty na 100 km. Ceny a technické detaily nových modelov BMW radu 3 budú známe až pred ich uvedením na trh v septembri alebo októbri tohto roku.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  5. Nový Jaguar XF Sportbrake
  6. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  7. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  8. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP
  9. Keď ide o zdravie a majetok, rozhodujú sekundy
  10. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program
  1. Moskva alebo Petrohrad?
  2. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  3. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  4. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  5. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva
  9. Jeden nákup a všetko vybavené, alebo one stop shopping
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Moskva alebo Petrohrad? 9 563
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 856
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 488
  4. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 2 115
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 2 003
  6. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 977
  7. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 772
  8. Tradičné bratislavské dvory sú späť. V Jarabinkách sú až dva 1 509
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 297
  10. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 889

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Nemecký tím zachránil najmenej pravdepodobný darca. Diktátor

Nemecký hokejový tím zachránil líbyjský diktátor pred krachom.

PLUS

Civilizovaná divočina. Na severe Slovenska to záhadne funguje

Oravská Polhora pôsobí ako vymyslená.

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

Neprehliadnite tiež

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.

Zásuvka v aute už dávno neslúži iba na zapaľovač. Čo všetko do nej môžete zapojiť?

Prinášame vám výber najpraktickejších či najzaujímavejších pomocníkov do zásuvky vášho automobilu.

Vývojár elektroáut v Renaulte: Ľavá noha vám pri šoférovaní poďakuje (rozhovor)

Elektromobilita je súčasnosť, nie budúcnosť, hovorí Eric Feunteun z Renaultu.