Slováci sa v európskom pohári nestratili

Neďaleko našich hraníc v Petroviciach pri Karvinej sa konal štvrtý podnik európskeho poháru motokrosárov. Seriál je akoby druhou ligou európskeho motokrosu, keď prvou sú majstrovstvá Európy

. V oboch sa jazdí v triedach do 125 cm3 a kategórie Open. Práve jazdci druhej kategórie sa zišli na Morave, aby sa pobili o ďalšie body do pohárovej tabuľky. Na štart tréningu sa postavili aj Slováci Erik Riho a Róbert Schwarzkopf. Keďže v Čechách majú mnoho kvalitných jazdcov, dalo sa predpokladať, že popredné priečky obsadia domáci pretekári. Štart prvej jazdy priniesol hromadný pád, v ktorom bol aj veľký domáci favorit Petr Bartoš a náš Schwarzkopf. Bartoš napriek strate v jazde pokračoval, Schwarzkopf odstúpil. Naopak, výborne odštartoval Riho. Začínal ako piaty, ale v cieli mu patril bronzový stupienok za Čechmi Masaříkom a Hrabicom. Úvod druhej jazdy sa tiež nezačal pre našich najlepšie. Riho začínal okolo trinásteho miesta a Schwarzkopf bol ešte asi o päť miest zas ním. Na čele jazdila štvorica Bartoš, Hrabica, Masařík a Kučírek. Bartoš mal hneď po pár kolách výrazný náskok. Vpred postupovali aj naši jazdci. Riho bol v polovici časového limitu ôsmy. Žiaľ, kvôli stále nevyliečenému zraneniu ruky, musel z jazdy odstúpiť. Viac sa darilo Schwarzkopfovi a v cieli bol desiaty. Počas pretekov panovali v Petroviciach priam tropické podmienky, ktoré doslova donútili jazdcov siahnuť až na dno svojich fyzických síl. Výbornú kondíciu potvrdil v druhej jazde starý bojovník Kučírek. Dokázal zvíťaziť, keď zobral takmer isté víťazstvo Bartošovi. Tretí skončil miestny odchovanec Hrabica. Napriek tomu, že Hrabica stál v oboch jazdách na stupňoch víťazov, celkovo na podujatí nezvíťazil. O bod ho predstihol víťaz prvej jazdy Masařík, ktorý skončil v druhej jazde štvrtý. Škoda, že Erik druhú jazdu nedokončil, lebo čo i len za ôsme miesto, bol by celkovo tretí. Takto ho predstihol Leons Kozlovskis z Litvy. Napriek tomu sa naši borci v kontinentálnom pohári nestratili.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  5. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  6. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  7. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Rastie nám pokrivená generácia?
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  1. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  2. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  7. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  8. Detské zúbky sú veda
  9. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 231
  2. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 3 290
  3. Rastie nám pokrivená generácia? 3 138
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 629
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 860
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 188
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 116
  8. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 112
  9. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 1 058
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície? 936

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Milióny na jeho plat? Výskumy ukázali, že Sagan sa oplatí

Tím Bora-Hansgrohe má za sebou prvú sezónu v najvyššej lige. Očakávali sme viac, ale nebolo to zlé, hovorí šéf tímu Ralph Denk.

KOMENTÁRE

Menej rande, alkoholu aj sexu. Súčasná doba predlžuje dospievanie

Vek 25 rokov je akoby 18 z minulosti.

Neprehliadnite tiež

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole?

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Dopravná hádanka: Absolvovali by ste túto skúšku v autoškole? (riešenie)

Dá sa zaradiť do odbočovacieho pruhu, keď je v ňom veľa áut?

Nový vynález môže výrazne zlepšiť opravu výtlkov

Mestá by ušetrili na drahej údržbe ciest aj na čase opráv.

Autá z emisnej kauzy ročne spôsobujú 5-tisíc úmrtí, hovorí nová štúdia

Štyrom pätinám úmrtí by sa dalo zabrániť, keby sme jazdili na benzín.