O tom, že všetky technické možnosti neboli ešte vyčerpané, svedčí nápad štylistu Franca Sbarra. Prišiel do Ženevy so zaujímavou myšlienkou. Do 22-palcového kolesa značky OZ so šírkou 40 centimetrov umiestnil poháňací agregát. Ako to urobil? Do vnútra kolesa umiestnil 160-koňový kvapalinou chladený motor (teda aj chladič s ventilátorom), chladič oleja, výfuk, batériu, záves, brzdu a malú palivovú nádržku. Toto nezvyčajné riešenie ponúka nové možnosti pri priestorovom riešení motocykla, no aj automobilu. V prípade automobilu prichádza Sbarro s podobnou myšlienkou. V ľavom zadnom kolese je umiestnený 300-koňový V6 motor. Jeho dve tretiny sú vo vnútri kolesa, tretina motora a diferenciál zasahujú do priestoru závesu. Ľavá strana je spojená s pravým kolesom dvoma hnacími hriadeľmi. V pravom kolese je ďalší diferenciál, prevodovka, ďalšie mechanické prvky a kompresor pre klimatizáciu. Chladič a výfuk sú umiestnené priečne medzi kolesami. A význam tejto techniky budúcnosti? V prípade osobného automobilu sa dá batožinový priestor zväčšiť vpredu aj vzadu na kapacitu až 1000 litrov. Či budú mať automobilky o takúto techniku záujem, nevedno. Sbarro v každom prípade dokázal, že je nielen šikovným štylistom, ale vie svoje aj o netradičnej technike. (ben)