SME

Johnson Controls postaví novú fabriku

Americký výrobca automobilových komponentov Johnson Controls Inc. postaví novú fabriku v meste Canton, v americkom štáte Mississippi. Bude dodávať sedadlové systémy pre tri nové modely automobilky Nissan Motor Co., ktoré bude od roku 2004 montovať v továr



ni vzdialenej tri kilometre. Fabriku, ktorú Johnson Controls vybuduje na ploche 12 hektárov, sprevádzkujú na začiatku roku 2002. Po spustení riadnej výroby prevádzka zamestná približne 300 ľudí. Spoločnosť Nissan bude preberať dodávky automobilových interiérov systémom "just-in-time" podľa aktuálnej potreby komponentov na montážnych linkách automobilky. Nissan plánuje vo svojej továrni v meste Canton vyrábať svoju prvú full-size dodávku, nový minivan a veľké športovo ladené úžitkové vozidlo.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
0 seconds of 0 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Automobilová divízia spoločnosti Johnson Controls so sídlom v Plymouthe, v štáte Michigan, zamestnáva na celom svete viac než 77 000 pracovníkov. Za fiškálny rok 2000 realizovala divízia tržby na úrovni 12,7 mld. USD. V roku 2001 by sa mala podieľať na dodávkach komponentov do viac ako 23 miliónov vozidiel. Johnson Controls Inc. je globálnym lídrom na trhu automobilových systémov a zariadení na riadenie a kontrolu budov. Na trhu automobilových komponentov je spoločnosť významným dodávateľom sedadlových a interiérových systémov a akumulátorov. Na mimoamerických trhoch poskytuje Johnson Controls systémy a služby v oblasti riadenia budov, monitorovania energetických tokov a integrovanej správy objektov.

Na Slovensku pôsobí americká spoločnosť od konca roku 1993 prostredníctvom JOHNSON CONTROLS INTERNATIONAL, spol. s r.o., so sídlom v Bratislave. Nový závod na šitie originálnych autopoťahov otvoril Johnson Controls v Košťanoch nad Turcom v okrese Martin. Závod, ktorý má obchodné meno Trim Leader, vznikol ako joint-venture s japonským partnerom Araco. Tvorí základ druhej priemyselnej zóny, ktorá vyrastá pri Martine.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 551
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 257
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 706
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 039
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 146
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 932
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 830
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 430
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Martin Šuraba: O chlapcovi, ktorý stratil zápalky XXV
  2. Věra Tepličková: Vo Vajnoroch v šírom poli...
  3. Daniel Bíro: Kapela Slovenská Klobása vznikla už v roku 1993. Aké boli jej začiatky? A aká je súčasnosť kapely?
  4. Jozef Foltýn: Huliak che byť už aj reprezentačný tréner
  5. Štefan Šturdzík: Dvojtvárnosť premiéra.
  6. Milan Srnka: Fico bude v Moskve v “exkluzívnej spoločnosti”
  7. Jozef Stasík: Čakáme na nové elity. Nie, ani tie nás nespasia.
  8. Viktor Pamula: Ako sa minister obrany ministrom zdravotníctva stal
  1. Natália Milanová: Ministerstvo kultúry minulo 170 000 eur na neexistujúce múzeum 31 209
  2. Věra Tepličková: Zdá sa, že Slovensko zasa príde o jednu úžasnú, krásnu a múdru ženu 25 742
  3. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície? 22 970
  4. Michael Achberger: Jogurty pod lupou: Pravda, ktorú vám výrobcovia radšej nepovedia 10 938
  5. Miroslav Ferkl: Ficove priznanie 7 571
  6. Viktor Pamula: Ako predseda Jednoty Dôchodcov Slovenska do Spišskej prišiel 6 716
  7. Jolana Čuláková: V sobotu zabalzamované telo uložili do hrobu a v nedeľu muž nevstal z mŕtvych 5 957
  8. Ján Šeďo: Tatranské železnice opätovne prekvapujú, alebo ani nie ? 5 871
  1. Věra Tepličková: Vo Vajnoroch v šírom poli...
  2. Tupou Ceruzou: Smerákov
  3. Radko Mačuha: Nie, Putin nás neoslobodil a netreba mu ďakovať.
  4. Marcel Rebro: Robert Fico: do Londýna neletím, lebo na britského premiéra nemám čas!
  5. Karol Galek: Ficova pomsta – drahé energie pre voličov opozície?
  6. Věra Tepličková: Logika nepustí alebo Prečo je Eštok ministrom vnútra?
  7. Věra Tepličková: Je čas na kázne
  8. Pavel Macko: Analýza: Je na dosah trvalý a spravodlivý mier?
reklama
SkryťZatvoriť reklamu