nkovom vŕšku. Okrem majstrovstiev Slovenska bolo podujatie zároveň aj majstrovstvami Poľska a medzinárodnými pretekami, na ktorých sa zúčastnilo 82 pretekárov. Víťazom oboch dní sa stal Jaroslav Krajči, ktorý tu vytvoril aj nový rekord trate. „Na Slovensku nemá nikto auto, s ktorým by mi mohol konkurovať, a tak víťazstvo bolo pre mňa povinnosťou. Teší ma, že som o takmer štyri sekundy zlepšil traťový rekord," povedal Jaroslav Krajči po pretekoch. Priemerná rýchlosť víťaza bola 120,9 km/h. Nedeľňajšie preteky nedokončil Vl. Friedl pre príliš razantnú jazdu a následnú poruchu prevodovky a, nepochopiteľne, ani Tomáš Jung. Druhý v poradí štaroval na trať po Friedlovi a prekvapujúco využil právo opravnej jazdy, ktorú žiaľ nedokončil. Jung tak už nemôže ohroziť Friedla v tabuľke priebežného poradia M-SR v triede E-2000. Najlepší medzi plechovými autami bol Viliam Liedl st., v triede N dominoval Peter Jureňa. V Honda Cupe v sobotu vyhral Michal Karpat pred Vladimírom Rolíkom, v nedeľu si poradie na prvých dvoch miestach jazdci vymenili. Vo Fabia Cupe v sobotu vyhral Martin Jezerčák, o deň neskôr sa z víťazstva tešil Vladimír Dimov.