liek. Dnes má Opel na Slovensku 11 servisných a predajných miest. Už v rokoch 1991 a 1992 patrili automobily Opel medzi najpredávanejšie dovážané automobily na vtedajšom česko-slovenskom trhu.
Na Slovensku patrí značke Opel takmer pravidelne štvrtá priečka v tabuľke predajnosti značiek. Okrem kvality predaja a služieb sú jednoznačným hlavným dôvodom dosiahnutých úspechov automobily, ktoré „kráčajú s dobou“, spĺňajú najprísnejšie kritéria technického vývoja, bezpečnosti, hospodárnosti a komfortu. Od roku 1992 uviedol Opel na náš trh každoročne aspoň jeden nový model. Dnes má Opel C & S v ponuke 19 modelových verzií osobných a úžitkových automobilov. V politike „value for money“ (maximum hodnoty za odovzdané peniaze) pokračuje Opel naďalej. Pri vývoji nových automobilov rozhoduje kvalita, široká modelová ponuka a strategické rozhodnutia vychádzajú v ústrety najrôznejším požiadavkám zákazníkov.
Autor: gl-op