
foto
Ku kráľovi patrí kráľovstvo, ním je ťažký terén a púšť. Aby ho Hoggar dobre zvládol, má dva motory. Jeden je vpredu, druhý vzadu, vyvíjajú maximálny výkon 265 kW (360 k) a krútiaci moment 800 Nm. Takýto automobil sa dokáže zakrádať, ale aj uháňať po púšti s neobyčajnou istotou. Dizajnéri a konštruktéri ho vytvorili so zámerom ponúknuť kreativitu, nové technológie, robustnú konštrukciu a ako výsledok spoľahlivý dopravný prostriedok. Okrem toho však disponuje výbornou dynamikou a nej prispôsobeným podvozkom.
Jeho vlastnosti pripomínajú, že značka Peugeot je športovým kráľom v príbuznej disciplíne, a to pretekoch súťažných automobilov. Atletické vozidlo typu buggy má dĺžku približne 4 metre, široké je 2 metre (teda má dostatočný rozchod kolies na vytvorenie stability). Z inej športovej disciplíny, športových vozidiel s označením RC, prevzal klesajúcu prednú kapotu s veľkým logom a jemne naznačené svetlomety, ktoré pripomínajú príslušnosť k značke.
Kapota motora je z uhlíkových vláken, nad hlavami pasažierov sa zakrivujú horné bočné rámy karosérie. Dvere sa otvárajú krídlovo a umožňujú tak pohodlné nastúpenie do interiéru dvom pasažierom.
Vnútro Hoggara ponúka kožený povrch kombinovaný s hliníkovými dielcami. Sedadlá sú tvarované športovo, potiahnuté sú penovým materiálom a kožou. Pri skokoch na púštnych dunách musí byť posádka poriadne pripútaná, preto sú k dispozícii štvorbodové bezpečnostné pásy.
V strede prístrojového panelu sú dva otáčkomery - každý pre jednu poháňaciu jednotku s príponou HDi, teda dva vznetové motory. A aby sa púštne dobrodružstvo neskončilo zablúdením, k dispozícii je navigačný systém s dotykovou obrazovkou. Vedľa rýchlomera je merač náklonu a aby sa mohla posádka na dlhých cestách rozptýliť, nechýba ani prehrávač MP3.