Renault si trúfa. Nová Laguna Coupé má posunúť značku do lepšej spoločnosti. Predtým sa však musí ocitnúť v tej našej, redakčnej. Myslí si o sebe veľa alebo na to naozaj má? Onedlho pripojíme rozsiahly test, tu je úvodné zoznámenie.
Nedá mi sa pozastaviť nad videom
Auto pekné, motor podpriemerný. Čo mi však nedá je opatovne sa pozastaviť nad totálnym do očí bijúcim amatérizmom s akým bolo natočené toto video. Chlapci keď to neviete robiť tak to nechajte tak.Kritik
Kolego, poviem ti to priamo a rovno, buď video nepozeraj, alebo sprav lepšie a ukáž nám ako sa to robí. Mne sa nepáči že nosíš slipy s motívom srdiečok! Preto nosím čierne trenky!Nooo
toto nebolo zle. Rasto upustil od svojich subjektivnych osobnych superlativnych pocitov a to pomohlo v kratkom case celkom OK predstavit to auto vcelku objektivne. Nahodou velmi vystihol aj moj prvy pocit, zadok pekny Astom Martin, predok hrozny. Interier je na standartnej urovni celkom pekny a pohlad z boku nic vzrusujuce neprezradza. Vykon sme sa nedozvedeli, ale to je malickost, jazdu s nim oznacil za prijemnu, to dokaze posudit a smykova estrada sa nekonala. Myslim, ze nam oznamil to, co kazdy potrebuje vediet a tentokrat sa mu to podarilo vcelkom fajn. Takze da sa aj inac, dokonca aj s trochou inovacie hned v uvode, ze? Malickost, ale hned to da iny smrnc celej reportazi. Dobra praca dnes, Rasto. ;o)neporovnávaj tohto
kvázivtipálka s Jeremy-m, Richardom a Jamesom a ich brutálnymi dr*mi :DTop Gear
je ina liga a tiez nie vzdy to prave orechove, ja by som to neporovnaval ani zdaleka.Pre zmenu
Podla mojho nazoru su videa Rasta Chvalu vyborne a mam pocit, ze nie som sam kto si to mysli... Robte svoju pracu aj nadalej, je to radost pozriet si z casu na cas vase video...Dostat sa do lepsej spolocnosti?
Vsak Renault myslim prednedavnom vyhral F1 (2002?), alebo sa mylim? Mimochodm odporucam redaktorom mrknut na web, kolko stoja zachovale verzie napr. Renault Alpine A 110 (prva polovica 70tich rokov), resp. V6 (prva polovica 90tich rokov). Hmmm...ak uz toto nie je lepsia spolocnost..jasne,ale
kazdy urcite uzna ze Renault nieje premiova znacka ako BMW alebo Lexus.... (a vobec niesom fanusikom pod. znaciek). Mne sa Renaulty celkom pacia....urcite lepsie ako Peugeoty(posledne 2-3 roky) ale toto...no ja neviem...na dvojkovy megane coupe nic nemaaaTak vykrajovať zákruty
od rána do večera? Na videu vidieť, že buď auto, alebo šofér na to nemajú, keď musia cez plnú čiaru do protismeru.Práve dnes som ho zaregistroval
...v reklame na Eurosporte. Prvý dojem bol podobný, ako vystihol Rastislav (hoci tí grínpísaci so sieťou ma nenapadli :-)). Zadok sa zadaril, ale pripomína mi všeličo, len nie Renault. :-) Ale inak to vyzerá celkom lákavo.celkom dobre nakruteny shot
nad tou amaterskou kritikou tam hore sa da len pousmiat. Zdielam aj nazor na dizajn - spredu nie je velmi vydareny, ale pohlady zboku a zozadu su prijemne. Ci sa vyrovna autam z dobrej spolocnosti? Som trocha skepticky, ale ak to vyjde, necham sa presvedcit. Pravdou vsak je, ze konkurencia tiez nespi a nie som si isty, ci bude laguna stihat...Vyzor auta je podobny
najlacnejsim smejdom na trhu.myslis
fabiu rs? hpt motor? hm?Top Gear
Top Gear je trocha svojsky, ale je to aspon zabavne. A hlavne sa tam neboja povedat, ze nejake auto je podla nich na prd. V nasich relaciach mi pride, ze sa boja auta kritizovat, aby sa importer nahodou neurazil a dal sa im povozit aj nabuduce.PRIMA autosalon
sledujem pravidelne, lebo ma dobry vysielaci cas, sobota rano, zacinam tym pri kave den ;) (ostatne motoristicke relacie ani netusim kedy su:( ... ale poslednou dobou siel dost dolu vodou, hlavne ako tam zobrali tu afektovanu babu ..a kvalita prispevkov zacina prechadzat do PR spotov :(((kufor
Tak to s tebou suhlasim a to by som vediet aj ja rad preco. Mne raz takto tresol, jeden kamos a som mu povedal, ze keby z letiska ku nam nebolo 248 km po dialnici tak by siel peso az domov. BTW nemaju vsetky laguny tusim rovnake dizajny diskov, alebo sa mi to iba zda ??Trieskanie môže byť len o zvyku...
...z iného auta. Odkedy zatváram dvere na Astre, tak na našom Ševíkovi Spark vždy tresknem. Astrou treba viac buchnúť, aby sa dovrela a pritom netrieska. Okrem kufra, ten stačí prakticky nechať spadnúť... lenže všade to je trochu inak. :-)tresol kufrom, siel peso
keby vedel ze si taky citlivy na svoju karu mozno by siel nabuduce radsej vlakom .. co, kamarat ?dost slaby test...
mohli tam toho jednoznacne viac.... velmi kratke video