Vedeli ste, že formula 1 je komfortnejšia a ľahšie sa ovláda než napríklad formula Renault? Aj nás to zaskočilo.
lada ?
lada ? na tej formule je nalepka - reklama lada , to ako vtip ?Lada
je sponzorom Rusa jazdiaceho za Renault. Nedostal sa tam zdarma, tak to nefunguje, prinesie sponzorov, talent a spustu penazi, z ktorych je aj on plateny. Pokial by trebars Enge mal angazma u Ferrari, sanca je, ze by na boku svietila reklama napriklad Skoda Auto, aj ked on je uz mierne v inej lige.inac
dobry clanok a iste zaujimavy zazitok.messyxx
jasne, a nie len oni, ale doslova kazdy.Pochybujem že by Fiat
robil reklamu konkurencii, aj keď za veľké peniaze. Renault má v Lade 25% akcií, takže je to pochopiteľné.To bol
len priklad, detaily su nepodstatne, aj ked kto vie?zjavne nesledujes F1,
to nie je vycitka, len konstatovanie... Lada nesponzoruje Renault, ako automobilku, ale Renault F1 Team, z ktoreho znacka Renault vlasti 25%. Skupina Renault vlastni automobilku AvtoVAZ momentalne tiez z 25%. A preco taketo divne spojenie Lada - renault F1? Za Renault F1 Team jazdi rus Vitalij Petrov, takze o F1 je v Rusku zvyseny zaujem, ktory Renault vyuziva na propagaciu silnej lokalnej znacky Lada.aj tak sa to da povedat,
v Renault F1 Team bola situacia taka, ze dostal sancu ten, kto bol schopny priniest teamu urcite prostriedky. Petrov mal za sebou Ladu (Renault), ktora mala zaujem, aby jazdil v F1... Je to prepojeny kruh, kde su vsetci spokojni, rus sice zatial nema vysledky, ale neda sa povedat, ze by nemal talent a snahu...re
inak jazdu vo f1 ponuka jedna nasa agentura (reklamu nech si spravi sama) ale ta cena... ~3300eur.jazdy v F1
a v kadecom inom ponuka mnozstvo firiem, len to nie je lacne a nie naplno...ale
Spodny idelany je 80, to ti pisem ako zdravotnik, ci mas ine info? :-Dto bude
tou miernou nadvahou mozno...ale Rasto neviem ci by na pedale vobec dosiahol, plus clanok by mal uplne iny...."spad". Tento je fajn, neidealizuje autora, co Rasto rad robi tak ci onak. M.Karpat ma lepsie pisacie schopnosti, to bez debaty.F1
Toto by som chcel aj ja zazit nieco taketo. Zviest sa na monoposte. Aspon den 2j kokpit si zaplatit a previest sa. A to oznacenie aky ma vykon F1, ze je to akoby si mal Clio s 2 000 konami tak to je teda potom fakt kruta akceleracia. Mojich 200Nm pri 90 koni krasne taha a niekedy som sam prekvapeny ako tych cez 1 000kg to rozgula tak toto je uzas. Aj Megan by mi stacil krasne :))F1 update
Pardon to cierno zlte Clio som myslel z uvodnej fotky :)trojsedadlovy monopost :)
pekny oxymoron,...telemetria
to porovnanie telemetrie je brutalne profesional tam ma krasne strme hory a amater len kopceky paradicka... tiez by som sa povozil ihned aj ta modena mozebyt zaujimava len skoda ze je to taka lahka cast slovakia ringu, tu istu dali aj na mercedes day taka easy... a to prirovnanie ku cliu paradne napisane clovek si to teraz vie dobre predstavit :)F1
Uz nie je to co byvala. Po zakaze turboduchadiel ide F1 podla mna dole vodou. V minulosti sa vykon F1 zvysoval kazdu sezonu. Po tych nezmyselnych obmedzeniach uz to nie je to co byvalo.Len vďaka tým obmedzeniam
väčšina z pilotov žije. Ako si to predstavuješ bez obmedzení? Veď od obmedzení je odvodený aj názov pretekov, formula. Výkon musí mať nejakú hranicu, inak by to bol masaker. A divácky zážitok nezáleží od výkonu alebo max rýchlosti, ale od toho či sa na trati deje niečo zaujímavé."divny kryt okolo krku" ?
ktory vyzera ako konsky postroj. to akoze autor clanku nevie o co ide? kryt je pre ochranu jazdca pri bocnom naraze (pohyb hlavy) a rovnako i pri naraze typu "odlietajuca pneumatika" (aspon ciastocne). rovnako to funguje ako aerodynamicka pomocka kedze pri tych rychlostiach a sirke kokpitu to vytvara celkom slusny aerodynamicky odpor.preto je cez plecia dany "konsky postroj" aby sa zlepsilo obtekanie vzduchu okolo jazdca. oki?Super clanok
Fakt vyborne citanie, az som slintal. Moj najlepsi automobilovy zazitok bola jazda na pretekovej motokare triedy Junior, Rotaxu som sa uz bal :). V kazdej zakrute pretazenie ako s***a, cas na kontru pretacaveho smyku ziadny, zrychlenie fantasticke napriek iba 30 konom a odstredivej spojke - skratka parada. Vozil som sa v Dunajskej Strede a Trebaticiach, vdaka pochopeniu motokaroveho teamu KFRacing. Vsetkym vrelo odporucam. A druhy najlepsi zazitok bola jazda vojenskou T815 8x8 po tankodrome, ked som stal na plyne a auto na malej trojke s prehladom prekonavalo vsetky prekazky a diery, v ktorych by sa schoval aj osobak. Akurat to 2 hodinove cistenie WAPkou bola nuda.brzdy
ja som sa viezol v ags F1 vo francuzsku, a mna na F1 najviac uchvatili brzdy.....akceleracia bola vynikajuca, aj ked som jazdil iba s osemvalcom a 650 koni, ale tie brzdy boli este lepsie, tam kde by ste uz davno pred nejakou zatackou brzdili, som mal este plny plyn....potom brutalne na brzdy a pomaly uberat z brzdenia.....chvilami ako naraz do steny....to bola pecka...je fakt, ze som si to dovolil az od tretieho stvrteho kola..nedivim sa, ze tu v tomto clanku to moc autor nespomina, pretoze v ramci dvoch kol sa to neodvazi vyskusat....ale to je normalne. podla mna bolo to pretazenie vyssie pri brzdeni ako pri akceleracii...Ticho zavidim
Samozrejme, ze v dobrom. Vyskusat si tento "kurz" musi byt fantasticke. Prejist si vsetky typy monopostov a presadnut do F1 je asi zazitok na cely zivot.