Predpis o vozidlách po lehote životnosti mal byť prijatý do konca roka 2011, na odpoveď má Slovensko dva mesiace.
... ja som si už myslel,
že som nejaký zabrzdený a unikla mi podstata. Moje šedé bunky mozgové mi napovedali, že výpovedná hodnota textu je záporné číslo :)Mne akosi nejde do hlavy,
prečo nás fackuje výčitkami podvodnícka inštitúcia mafiánskeho typu, ktorá pokojne tolerovala podvody vo verejných financiách v rôznych krajinách a podieľala sa na "úspechu" s názvom euro ...ESM
bude tlupa nevolitelnych, nedotknutelnych, neobvinitelnych, neodvolatelnych - a ziadne nase prava - iba povinnosti, ale na druhej strane budu nam kazat a porucat, co robit! Tie stada uradnikov a eurobyrokratov proste musia dokazovat, aki su tam nepostradatelni za tych 15 000€. Oni su uz asi ozaj schizofrenicki...Cim skor opustime tuto potapajucu sa a zdeformovanu lod, tym lepsie...!byrokraticke riesenie
"Slovensko musi" a vyrobcovia aut "nemusia" to mali uz davno slovenski "europoslanci" niekom,u tam otrieskat o hlavu ...zasa bulvarny clanok
s nulovou vypovednou hodnotou...cista ryza pre vykupne aut
vykup vrakov je cista ryza pre zamestnancov tychto "qazi" vykupien vrakov , lebo clovek odovzda vrak , musi byt komplet , motor napravy prevodovka a potom zamestnanci to predavaju cez ulicu ludom v nudzi co nemaju peniaze na nove diely. Samozrejme cisty zisk prevysuje niekedy celodenny zarobok niektorych ludi. Danove uniky su tam pekne a zarobky este krajsie . O tom ,ze sa dostavaju naspat opotrebovane diely na cestu nebudem pisatSom rád,
že nie som jediný, ktorý nepochopil obsah článku, čo bola podstata. Autovrakoviská sú. Ale je ich málo. A nie sú tam vhodné podmienky, pretože majú tam viac-menej monopol. Prevádzkovatelia platia za licenciu (ale za aké podmienky tú dostanú, som sa nikde nedozvedel) a potom veľmi (ne)slušne zarabajú na tých, ktorí si nemôzú dovoliť kúpiť nové dielce pre svoje auto.